Mbtransport
Betalingstidspunkt
På forhånd, under udførelsen og efter udførelsen
Seneste aktivitet
09-04-2024
Forsikring
Er verificeret
Kunder fra ServiceByen
125
Brancher
Flytning og transport og rengøring
Adresse
Kirkevej 46, 5464 Brenderup
Responstid på nye opgaver
3 dage 6 timer
Billeder
Firmabeskrivelse
MB Transport er en fleksibel virksomhed, der lægger stor vægt på, at kvaliteten af flytningen er i top, samt at overholde alle aftaler som er indgået med kunden. Vi vil altid behandle jeres indbo som var det vores eget, fordi vi ved at flytning af indbo og affektionsværdien heraf er meget vigtig. Vi kører gerne i hele Danmark. Vores flyttemænd har erfaring i branchen og står klar til at udføre alle slags flytteopgaver. Vælg MB Transport. Du vil ikke fortryde det.
Kontakt os for et uforpligtende tilbud på, hvad lige netop din flytning vil koste.
Kundevilkår
Process:
Du pakker selv kasserne og gør alt klar til flytning.
Vi sender minimum. 2 flyttefolk ud til dig og de læser dit indbo ud i bilen.
Ved ankomst til den nye bolig, bærer flyttefolkene møblerne ind og sætter dem på plads efter din anvisning.
Vi står klar til at høre dine ønsker vedrørende din flytning, enten telefonisk eller per e-mail: det kan dreje sig om særlige møbler, opgaver, tidspunkter, osv. På denne måde kan begge parter forberede sig til den aftalte flyttedag.
Aflysningsgebyr: Hvis en bestilt opgave afbestilles af kunden 24 timer før selve transporttiden, er MB Transport berettiget til at afkræve kunden et gebyr på 50% af den aftalt pris. Hvis opgaven afbestilles af kunden 48 timer før den, aftalte transporttid, så vil gebyret være på 25% af den aftalte pris.
Forsikring
Du kan føle dig tryg og sikker ved brug af MB transport flytteservice. Vi følger opgaven til dørs og behandler møbler, maskiner, ejendele og ejendom, som var det vores egne. Skulle uheldet en sjælden gang være ude, har vi naturligvis en forsikring, der tager højde for dette.
- Kunden skal sørge for at glas og lignende er forsvarligt indpakket hvis der skal være tale om erstatningssag.
- MB transport tager ikke ansvar for planter
- Parkeringsbøder betales af kunden såfremt kunden ønsker lastbilen parkeret på ulovlig vis.
- I tilfælde af at kunden ønsker at hjælpe til på opgaven, dækker forsikring ikke potentielle skader der måtte ske på opgaven.
- Genstande der vejer over 100 Kg, skal som udgangspunkt altid være oplyst forinden flyttet start fra kundens side hvis de ønskes båret på en flytning. Gøres dette ikke korrekt, bibeholder MB Transport retten til ikke at medbringe sådanne genstande.
Hvad dækker vi?
- Værdien af din genstand ved skadestidspunktet.
- Vi pålægger os muligheden for at reparere den beskadigede genstand ved at sætte den i væsentlig samme stand som før skadetidspunktet. Nogen ting kan vores forsikring ikke dække.
Hvad dækker vi ikke?
- Fejl med din pakning: Ex. fejl pakket flyttekasse, hvor bunden ryger ud.
- Genstande der bliver skadet under flytning, hvor kunden (eller anden part) selv har hjulpet med at bære, dækkes ikke.
- Vi dækker ikke elektronik, såfremt det ikke er pakket forsvarligt ind. Her tænkes på original emballage eller bobleplast.
Skader:
Alle skader skal meldes senest 24 timer efter opgaven er afsluttet. Der skal sendes dokumentation herfor.
Steder hvor Mbtransport oftest hyres
Firmaets seneste opgave
Opgave
Flytning af 3-vær. hus i Skagen
ud over det afkrydsede er der selvfølgelig også flyttekasser med tøj osv.
Forløb
I konkurrence med 6 andre flyttefirmaer vandt Mbtransport opgaven: "Flytning af 3-vær. hus i Skagen". Kunden modtog det første tilbud efter kun 3 minutter fra Nordjysk Flytteservice. Kunden fant det rigtige flyttefirma efter kun 28 timer 17 min. Tilbuddene var i gennemsnit på 6.883 kr og besparelsen udgjorde omkring 9.900 kr.
Gennemsnitlig bud
6.883 kr
Bedømmelser
Bedømmelse: 4,3 ud af 5 stjerner
Baseret på: 54 bedømmelser.
Fra Kunde158270
08-11-2023
Klaverflytning fra Sabro til Højbjerg
" Havde fra starten en god dialog med kontoret også da det blev flyttet en dag, pga en medarbejders uheld/sygdom. Da de kom var de kompatende og bumstærke. Vil klart bruge dem en anden gang
Fra Kunde186123
11-04-2023
Flytning fra 2-vær. lejlighed til hus fra Horsens til Gedved
" Flinke flyttemænd der kom ud - de kunne kun engelsk, men det fungerede fint. Provokerende opstår da de ikke virker til at have fået af vide jeg havde bestilt to læs, har to større tomme terrarier og en del krukker i haven der skal flyttes - til trods for det var skrevet i udbudet de takkede ja til! Aftalen var efter e-mail korspondancer 2 læs, og så vurderede flyttemændene på dagen om der skulle et 3 til og tog det for et beskedent beløb. Endnu et problem opstår da de ikke kan have det sidste
Svar fra Mbtransport:
29-06-2023
Fra Kunde186297
28-03-2023
Flytning af seng fra Sønderborg til København N
" Jeg havde simpelthen den bedste oplevelse med Mbtransport. Modtog tilbud lynhurtigt og fik en aftale på plads med det samme. God kommunikation med søde mennesker i den anden ende af røret og afhentning og levering til tiden til en rigtig god pris. Alt i alt en super god oplevelse. Kan klart anbefales :-) Mvh. Line
Fra Kunde185910
25-03-2023
Flytning af 3-vær. hus i Bredsten
" Det var en meget fin oplevelse med MB transport. Der var udfordring med et meget tungt spisebord (granit) som blev løst perfekt. De er søde og rare og fleksible. Giver min bedste anbefaling. Bruger dem gerne igen.
Fra Kunde184010
08-03-2023
Flytning af 4-vær. hus i Horsens
" Søde og rare fyre. Meget hurtige! Satte ting der hvor jeg ville og flyttede rundt. MEN lavede 3 huller i gulvet, som de/i mener i ikke har ansvar for.... ellers god service
Fra Kunde181836
19-12-2022
Flytning fra 3-vær. lejlighed til hus fra Viborg til Løgstør
" Jeg blev ringet op for af firmaet for at aftale tid for flytningen kort efter jeg accepterede tilbuddet. De ringede ca 1-2 uger senere. De havde ikke fået flytningen ind i deres kalender. De spørger flere gange, hvor kasser skal hen - både fra fraflytningen og indflytningen - skønt der er seddel på alle kasser. Det samme er gældende for møblerne. De har ikke overblikket, de har ikke rutine - den ene har vist ikke prøvet at flytte før. De er stærke, hurtige og energiske - men håndterer ikke mine møbler med omhu. Resultatet er, at jeg nu står med en erstatningssag på 9 Montanareoler - købt i aug 21. og to bøgeborde - alt har flere ridser pga forkert håndtering.
Svar fra Mbtransport:
19-12-2022
" Der blev flyttet for dig for d. 11/12-2022.
Vi er ikke fejlfrie og der vil naturligt forekomme fejl eller usikkerhed i de informationer vi får af vores kunder. Vi beklager for at have forstyrret dig ved at få en bekræftelse på din flyttedato og at flyttemændene spurgte hvor nogle af dine møbler og kasser skulle hen. Da du ikke har meldt ridserne senest 24 timer efter opgaven blev afsluttet eller sendt dokumentation for det, er du ikke berettiget til kompensation.
Svar fra Mbtransport:
15-12-2022
" Mange tak for bedømmelsen! Det sætter vi stor pris på.
Svar fra Mbtransport:
12-11-2022
Svar fra Mbtransport:
02-11-2022
Fra Kunde180132
06-10-2022
Tilbud på flytning af 3-vær. lejlighed i Løkken
" Aftalen var at de skulle komme mellem kl 8 og 9 den 28/9,22..men kl var næsten 11 inden de kom. De har ødelagt mit sofabord ..det ene ben er ødelagt i gevindet..det kan ikke skrues fast. Desuden er der blevet slået skår af havekrukker De tabte også min sofa..men der skete heldigvis ikke noget med den
Det var den ældste af de 2 flyttemænd der var noget hård ved mine ting . HAR I EN FORSIKRING DER DÆKKER MINE ØDELAGTE TING?
Svar fra Mbtransport:
24-10-2022
" Hej Vi er desværre ikke blevet kontaktet Du har noget i stykker Bordet var knækket fra starten Medarbejderen talte med dig om dette, og du sagde det var normalt Tak.
Svar fra Mbtransport:
03-10-2022