"simpelhel et godt firma, ringede en time før de skulle ankomme, hej vi en halv time forsinket, håber at det er ok. Da de ankom tog de en runde for at se hvad de skulle flytte ( vi havde pakket det i flyttekasser som de skulle have med) men de tog alt med som skulle flyttes, også det som ikke var pakket i flyttekasser. så kan kun anbefale dette flyttefirma, dygtige professionelle og til rimelig pris. Tak for hjælpen.
"Ringede ang. Forsinkelse på 30min. God stil. Lyttede til hvad man sagde og fortalte omkring flyttegodset og var meget forståenden omkring møbler man havde det ømt omkring. Meget søde to mænd og hurtige i arbejdet. Helt sikkert anbefales.
"To unge høflige mænd, der kom til tiden. Alt blev håndteret som det skulle og ved aflevering gik de ikke, før alt stod som det skulle. En stor tak! Og skal vi bruge flyttefolk igen, står I øverst på listen.
"Sender ikke bekræftelse som lovet. Ringer ikke til mig som lovet, flere gange. Afmelder opgaven 31/3 - 2017, - pga. utryghed omkring flytning.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.499 kr.
Svar fra Service og Transport ApS:
16-03-2017
" jeg har ringet til dig flere gange og du svarer ikke . vi kan jo ikke sende en bekraftigelse før vi har aftalt alt . men jeg annullere bare opgaven . håber du får en god flytning
"Flyttefolkene kom til tiden og behandlede møbler og andet med respekt - eneste lille men var betalingen som skulle foregå straks, hvilket afstedkom nogle små problemer!
"Super søde og høflige drenge, som knoklede målrettet hele vejen igennem og passede rigtig godt på vores ting. Kommunikationen op til flytningen var god, og betalingen forløb som aftalt.! Vi vil ikke tøve med at bestille dem en anden gang, omend flytningen tog noget længere tid end tidligere flytninger.
Da jeg læste de gamle anmeldelser, blev jeg lidt bekymret, men det blev gjort til skamme.
- Hurtig svar på mail/tlf - dygtige flyttefolk - ingen af mine ting blev beskadiget, de passede enorm godt på tingene og pakken bilen godt. - meget fornuftig pris.
"Selve flytningen gik rigtig godt med flinke folk der var hurtige og effektive. Der blev passet godt på mine ting. Den aftalte pris blev betalt kontant. Desværre kunne jeg ikke få en kvittering da jeg bad om det, men blev lovet jeg ville få en på mail. Trods det jeg har rykket flere gange og er blevet lovet at den kommer, er det ikke sket. Jeg skal bruge kvitteringen for at få refunderet min udgift, så det er rigtig ØV.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 3.250 kr.
Svar fra Service og Transport ApS:
20-01-2017
"Hej
er da glad for du syntes flytningen var god forstår så ikke det med regningen har jo sendt den på mail til dig og kan se du har fået den
"Yderst ringe service. De skadede en sofa under transporten. Lovede at betale for skaden. Har trods 6 rykkere ikke modtaget penge nu et halv år efter. Hver gange lover de at der sker noget nu, men intet sker.
"De kom tyve minutter før aftalt tid. De var hurtige og effektive til at læsse ting på og af. Der var god kommunikation med flyttemændene både før og i løbet af flytningen.
Desværre er rigtig mange af mine møbler blevet ridset under transporten. Det gik heldigvis værst udover et billigt ikea bord, jeg kunne smide ud, men alle mine borde har fået nogle grimme ridser, inkl. et helt nyt havebordssæt.
Alt i alt, vil jeg rose dem for kommunikation, overholdelse af aftale om pris og ankomst til tiden. Men jeg vil ikke benytte firmaet igen.
"Efter flytningen opdagede jeg ridser i et bord og afslået maling på et hjørne af et andet bord. Jeg oplevede en mindre humoristisk og mere hårdhændet behandling af mine ting, end første gang firmaet flyttede for mig.