Få tilbud fra Dansk Kran & Transport A/S og andre lokale flyttefirmaer

Gratis og uforpligtende. Gør som 191.104 andre danskere
  • Nemt, hurtigt og gratis
  • Vores kunder har sparet 139,3 mio. kr
  • Flyttemænd i hele landet
  • trustpilot

Dansk Kran & Transport A/S

cvr. dtl. forsikring. lille-smiley. vognmandstilladelse.
Antal ansatte
10
Grundlagt
2007
Betalingsmuligheder
cash. wiretransfer. mobile-pay.
Betalingstidspunkt
Efter udførelsen
Medlem siden
09-02-2017
Seneste aktivitet
01-09-2020
Forsikring
Er verificeret
Kunder fra ServiceByen
5
Antal bedømmelser
4
10 seneste bedømmelser
Brancher
Flytning og transport
Telefonnummer
60803434
Adresse
Formervangen 32, 2600 Glostrup
Regnskab
Responstid på nye opgaver
22 timer 29 min

Billeder

Firmabeskrivelse

Dansk Kran & Transport A/S har mange års erfaring indenfor flytning. Vi bestræber os altid på at yde den bedste service, og sikre at vores kunder føler at de er i sikre hænder. Vores ansatte har alle mange års erfaringen inden for flyttebranchen. Dette sikre Dem en effektiv flytning til den rette pris.

De er i trygge hænder når De flytter med Dansk Kran & Transport A/S. Igennem hele flytningen er De fuldt ud. Dette gælder både i ind-/ og udland. Vi er forsikret for op til 1.500.000,- pr. flytteopgave, og op til 50.000,- pr. genstand. Har De specielle effekter der kræver yderligere forsikring, er De velkommen til at kontakte os. Så finder vi den bedste løsning udfra Deres behov.

De har endvidere mulighed for at låne GRATIS flyttekasser hos os, i forbindelse med Deres flytning (vilkår og betingelser for gratis flyttekasser forefindes under ”Kunde vilkår”).

Dansk Kran & Transport A/S er din garanti for god service, sikkerhed og ikke mindst gennemsigtighed, under hele flytningen.

Kundevilkår

• Flyttekasser/emballage

 Gratis lån af flyttekasser:

Når De har booket en flytning igennem os, har De altid mulighed for at låne professionelle flyttekasser helt omkostnings frit.
De kan efter aftale afhente/levere flyttekasserne på vores adresse i Glostrup - selvfølgelig uden beregning.
Vil de have flyttekasserne leveret og bor i København (Storkøbenhavn inkl.), er prisen for levering samt afhentning af flyttekasser 250,- inkl. moms. Bor De uden for København vil pris for levering af flyttekasser blive beregnet ud fra start/slut adresse, og de vil få et tilbud på dette.

 Køb af flyttekasser:

Hvis De har behov for at købe flyttekasser igennem os, er dette også muligt. Vores proffesionelle flytterkasser kan erhverves for 30,-/stk. inkl. moms. Låner De flyttekasser igennem os, og ønsker at beholde x antal flyttekasser, er dette selvfølgelig også en mulighed. Så vil de blive faktureret ved afslutning af opgaven, eller ved eventuel afhentning/levering af resterende flyttekasser.

De kan efter aftale afhente/levere flyttekasserne på vores adresse i Glostrup - selvfølgelig uden beregning.
Vil de have flyttekasserne leveret og bor i København (Storkøbenhavn inkl.), er prisen for levering af flyttekasser 250,- inkl. moms. Bor De uden for København vil pris for levering af flyttekasser blive beregnet ud fra leverings adresse, og de vil få et tilbud på dette.

 Emballage:

Vi har selvfølgelig også professionelle materialer til nedpakning. Så står De og mangler papir til nedpakning af porcelæn, glas-inddeling, bobleplast, garderobeskabe, tape etc., kan dette også tilkøbes og hentes/leveres sammen med flyttekasserne.

 Vilkår & betingelser:
1. Flyttekasserne bliver leveret til ”kantsten”
2. Flyttekasserne skal opbevares tørt og ved stuetemperatur (ikke udendørs)
3. De lånte flyttekasser skal være klar til afhentning indenfor 14 dage efter endt flytning (medmindre andet er aftalt)
4. Der må ikke skrives på de lånte flyttekasserne (labels kan købes hos os)
5. De lånte flyttekasser skal være foldet sammen (og meget gerne vendt samme vej)
6. Skulle det ske at lånte flyttekasser går i stykker, bliver våde eller lign., vil der bliver opkrævet 30,- inkl. moms pr. flyttekasse.
7. Vi bortskaffer omkostningsfrit brugt emballage efter endt flytning, eller ved afhentning af flyttekasser, hvis dette er ønsket.

Forsikring

Vi er forsikret op til 1.500.000 pr. flytteopgave og 50.000 pr. genstand

Steder hvor Dansk Kran & Transport A/S oftest hyres

Firmaets seneste opgave

Opgave

Transport af sofaer, 2 sofaer, stol, sovesofa og lænestol i København S

To sofaer og en stol skal transporteres til genbrugsstationen Vermelandsgade og bortskaffes. Begge sofaer er ca. 160 bred og den ene er en sovesofa. Stolen er en polstret lænestol.

Det er elevator i ejendommen, men det er ukendt om sofaerne kan være der. Møblerne skal transporteres igennem åben køkken og gang for at komme ud, hvor der er noget trangt om pladsen og jeg vil forvente at møblerne skal vendes på højkant for at komme igennem.

Transporten skal helst ske om eftermiddagen, men dette er ikke et hårdt krav.

Forløb

Dansk Kran & Transport A/S blev valgt og var oppe imod et andet flyttefirma. Kunden modtog det første tilbud efter kun 9 minutter fra Dansk Kran & Transport A/S. Kunden fant det rigtige flyttefirma efter kun 1 time 38 min. Tilbuddene var i gennemsnit på 1.775 kr og kunden sparede omkring 1.950 kr.

Udført

17 oktober 2018

Gennemsnitlig bud

1.775 kr

Besparelse

1.950 kr

Bedømmelser

Bedømmelse: 5,0 ud af 5 stjerner
Baseret på: 4 bedømmelser.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.950 kr.

Fra Kunde88667 28-04-2017

Flytning af 2-vær. lejlighed fra Rødovre til Kastrup
" Vi valgte DKT, fordi Daniel var ganske sød/flink at tale med i telefonen. De kom også med flyttekasser hjem til os, og så hvordan flytningen skulle være, men vi fik et lille øv, da de ville have flere penge. Nå det gik de væk fra igen, og alt forløb rigtig fint. De 2 unge fyre, var søde og hjælpsomme og klarede det rigtig rigtig flot - 6 tal til dem.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse

Fra en tidligere kunde

15-02-2017
" Jeg var meget tilfreds. Jeg ved i hvert fald godt hvem der skal hjælpe mig næste gang det skulle blive aktuelt.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse

Fra en tidligere kunde

15-02-2017
" Jeg var fuldt ud tilfreds med at have valgt dem. De var ude og aflevere flyttekasser, indpakningspapir og noget inddeling til flyttekasserne ugen forinden, så vi ikke selv skulle ud og investere i det. Og så hentede de dem igen ugen efter flytningen. De var punktlige og meget flinke. De hjalp sågar med at skille et skab ad, som jeg ikke selv kunne få pillet fra hinanden, og samle det igen i det nye hus. Jeg kan varmt anbefale dem.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse