Få tilbud fra flyttilbud og andre lokale flyttefirmaer

Gratis og uforpligtende. Gør som 134.667 andre danskere
  • Nemt, hurtigt og gratis
  • Vores kunder har sparet 104,5 mio. kr
  • Flyttemænd i hele landet
  • trustpilot
  • e-handelsfonden

flyttilbud

cvr. lille-smiley. forsikring.
Antal ansatte
4
Grundlagt
2018
Betalingsmuligheder
cash. mobile-pay.
Betalingstidspunkt
Under udførelsen og efter udførelsen
Medlem siden
09-09-2017
Seneste aktivitet
29-11-2019
Forsikret op til
1.500.000 kr.
Kunder fra ServiceByen
185
Antal bedømmelser
103
10 seneste bedømmelser
Brancher
Flytning og transport og maler
Hjemmeside
Telefonnummer
71927171
Adresse
Mads Holms Vej 47A, 1. th., 3000 Helsingør
Regnskab
Responstid på nye opgaver
2 timer 53 min

Billeder

Firmabeskrivelse

Flyttilbud er et mellemstort Flyttefirma, med base i Helsingør og Lyngby .
Vi er venlige, smilende og imødekommende. Vi udfører altid vores aftaler og opgaver til tiden, med fuld tilfredshed. Uden det skal koste alverden.

Kundevilkår

Når du vælger at takke ja til vores flyttetilbud, bliver du kontaktet af en af vore konsulenter. I aftaler nærmere, omkring Dato, Tid for start af flytning, og om du skal lånes/ lejes/ købes flyttekasser og antal. Når du selv pakker dine ting, sager og andet indbo ned i flyttekasser, forsvinder forsikrings kravet i tilfælde af ting går i stykker under transporten. Hvis du som kunde insisterer på, at der kun skal være en flyttemand og dig til flytningen, så er det din forsikring, der dækker eventuelle skader under flytningen. Beregning af tiden: Tiden starter først når vi ankommer på din adresse og slutter når det sidste møbel er på plads i dit nye hjem. Tiden beregnes pr. halve time og minimum 3 timer på alle opgaver. På flytteopgaver ud over Sjællands grænser beregnes der til flyttevognen er tilbage på Sjælland igen. Vore priser er incl moms og forsikring og gælder alle ugens dage og tilføjes weekendtillæg. Vi forbeholder os ret til at genforhandle pris, hvis en opgave viser sig at udgøre mere end hvad vi har aftalt om når vi kommer og bemærker møbler eller flyttekasser der blev ikke nævnt. I opgavensbeskrivelse der kunden får et tilbud med en bestemt pris på grund af den opgavebeskrivelse. Vores flyttekasser er robuste og stabile, og vi garanterer at de kan klare din flytning for 16.50 pr stykke. Minimum bestilling 40 flyttekasser.Vi afleverer dem gratis til afleveringssted i Sjælland uden at du betaler levering afgift. Vi henter ikke dem efter opgave bliver udført. Hver stor møbler der er ikke nævnes i opgavens beskrivelse koster 150,-Kr og hver ekstra flyttekasse koster 25,-kr der vi ser ikke hvad kunden har præcis og vi venter at kunderne skriver ærligt om hvad de har til at flytte og de får et tilbud pga. deres beskrivelse til opgaven.
Pak venligst mest muligt i flyttekasser max ca 15 kg.Under normale omstændigheder vil vi naturligvis altid bestræbe os på at komme til aftalt tid, med forbehold overfor mindre tids skred på fx. 30-40 min. I sjældne situationer kan det forekomme at vi er nødsaget til at udskyde flytte opgaven med op til halvanden time, dette på baggrund af eksterne forhold, som fx. trafikprop eller andre omstændigheder som er os ude af hænde. Vi er ikke ansvarlig for informationer der af kunden er forkert oplyst eller udladet i forbindelse med tilbudsgivning. Har kunden givet forkert oplysninger vil tilbuddet blive revideret ud fra faktiske oplysninger.Kundens annullering/afbestilling,ændringen i opgavens dato af flytning/transport skal meddeles Flyttilbud senest 48 timer før aftalte dag, hvis afbestillingen/dato ændrer sig af kunden og hvis ikke sker rettidigt. betaler kunden i henhold til §6 stk. (er Flyttilbud berettiget til at afkræve kunden den minimumsbetaling der fremgår af den til enhver tid gældende prisliste for en transport af den pågældende art ift. ændringen i flytnings dato /afbestillingen/ annulleringen.
Betaling ved alle flytninger KONTANT med mindre andet er aftalt ved bestilling af flytning. Den fulde betaling skal være os i hænde senest ved afslutning af en opgave. Dette fremgår også af vores kundeaftale, som er medbragt af vores flyttefolk og som du kunden skal skrive under på før flyttefolkene påbegynder arbejdet.
Weekendtillæg og aftentillæg tilføjer til fakturaen hvis der er ingen bestemt aftale om det.Aflyses en opgave indenfor 7 dage fra flytning flytning finder sted, er kunden forpligtet til at betale 50% af flygtninge pris.

Aflyses en opgave indenfor 24 timer fra flytningen finder sted, er kunden forpligtet til at betale det fulde beløb af flytningens pris.

Forsikring

vi arbejder godt og er fokuseret på hvad vi laver, vi har forsikring der dækker hvis uheldet skulle ske, vi tager ansvar for alt som går i stykker, som selv vi gør vores bedste for at det ikke sker.Kunder kan lette deres flyt ved at bruge sund fornuft og forberede så godt som muligt. Eksempelvis vil arbejdet lettes ved f.eks at holde en plads foran opgangen til flyttebilen, få gårdmanden til at åbne evt. bomme på flyttedagen, fjerne evt forhindringer såsom sko og reoler på trapper etc.
- Indbo skal stå flytteklart ved vores ankomst.
- Store møbler såsom garderobeskabe, vitrineskabe etc skal være skilt ad med mindre andet aftales. Når du selv pakker dine ting, sager og andet indbo ned i flyttekasser, forsvinder forsikrings kravet i tilfælde af ting går i stykker under transporten.
- Spejle, glas, porcelæn,kopper,malerier, billeder, tv og lignende skrøbelige ting skal være dækket til med pap eller bobleplast af kunden. Tæpperne er ikke nok og det kan gå i stykker under transportation ,derfor er den kundens ansvar at dække dem med pap eller bobleplast for at undgå at ske det. Vi dækker heller ikke usynlige eller små hakker i maling eller møbler fordi det handler om flytning og vi ved ikke præcis hvis den er ny eller gamle hak! derudover kræves det kun lidt maling for at fikse det. Forsikringen ikke dækker i det ovenstående tilfælde.
Skaden skal reklamationen over for os gøres uopholdeligt. Dvs. med det samme før vi forlader bopælen efter endt flytning, man kan altså derfor desværre ikke ringe 5 dage efter og reklamere for en eventuel opstået skade under flytningen. skaden skal oplyse med det samme ellers har vi så ikke en juridisk chance for at afgøre hvorvidt skaden er opstået i vores varetægt, eller efterfølgende når kunden selv indretter og omrokerer sit hjem.Alt der flyttes er dækket af forsikringen under det ovenstående betingelser.

Steder hvor flyttilbud oftest hyres

Firmaets seneste opgave

Opgave

Tilbud på flytning af 2-vær. lejlighed fra København N til København S

Jeg har allerede haft et tilbud oprettet, men datoen er flyttet, hvorfor jeg opretter en ny forespørgsel

Forløb

Flyttilbud blev valgt og var oppe imod 14 andre flyttefirmaer. Kunden modtog det første tilbud efter kun 2 minutter fra okebel ivs. Tilbuddene var i gennemsnit på 4.790 kr og kundens besparelse blev omkring 3.301 kr.

Udført

29 november 2019

Gennemsnitlig bud

4.790 kr

Besparelse

3.301 kr

Bedømmelser

Bedømmelse: 4,3 ud af 5 stjerner
Baseret på: 99 bedømmelser.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 3.301 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.999 kr.

Fra Kunde132945 06-10-2019

Flytning af 6-vær. hus fra København SV til Frederikssund
" Flyttilbud ringer kl.9 fordi de ikke kan finde vej og ønsker at starte. Men aftalen er kl.14. De kommer med én lille lastbil (19m3) og 3 mænd til et hus på 200m2. Vores opgivelser om husets størrelse og mængde møbler er korrekte. Da de opdager at bilen er for lille bestilles en ekstra bil og 2 mænd, og lederen fortæller at det overrasker ham at der også er flyttekasser! Bortset fra lederen kan mændene ikke tale/læse dansk så møbler og kasser kommer ikke alle i de rigtige rum. Mange af vores møbler har fået alvorlige skrammer mm. Mændene har meget god vilje men ikke tilsvarende kompetence. Da flytteriet er gennemført afkræves vi 2.000kr mere end tilbuddet, og da vi beder om skriftlig kvittering kan vi ikke få en! Vurdér selv om I kunne tænke Jer en tilsvarende oplevelse.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 13.001 kr.
Svar fra flyttilbud:
06-10-2019
" Tak fordi du havde tid til at skrive her. Vores aftale var kl. 09 og ikke kl. 14, kig på vores besked til dig! Vi sendte 3 flyttemænd selvom vores aftale var kun 2 flyttemænd. Vores Flyttebiler er 21m2 der kan flyttes 4 værelser ligelighed. M.v.h. Emil
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.801 kr.

Fra Kunde130822 24-08-2019

Flytning fra 4-vær. hus til lejlighed fra Holmegaard til Næstved
" Hurtige og hyggelige. Tog 2 1/2 time ialt at flytte ud og flytte ind af mine forældres hus.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 2.000 kr.

Fra Kunde131847 17-08-2019

Flytning af 2 sofaer fra Hørsholm til Frederiksberg
" På trods af et usandsynligt rodet ordreforløb fra vor side, blev opgaven løst på den bedst mulige måde. Medarbejderne var i enhver henseende professionelle og imødekommende, og fortjener min allerbedste anbefaling.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse

Fra Kunde64140 02-08-2019

Flytning af 2-vær. lejlighed i København Ø
" Fyttemænderne har arbejdet meget effektivt og samtidig meget omhyggelig. Flinke og arbejdsomme. Godt samarbejdet dem imellem og med os.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 3.499 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 4.500 kr.

Fra Kunde24420 31-07-2019

Flytning fra 3-vær. hus til lejlighed i Kongens Lyngby
" God oplevelse. Meget flittige fyre!!
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 4.001 kr.

Fra Kunde130780 29-07-2019

Fragt af 2 senge, 2 kommoder, 2 klædeskabe, sovesofa og madras fra København Ø til Hørsholm
" Tip top service på alle punkter. Vil helt klart bruge dem igen næste gang!
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 2.999 kr.

Fra Kunde130256 20-07-2019

Flytning af 3-vær. lejlighed fra Rødovre til Roskilde
" Uprofessionelt, langsomt, insisterede på kontant, bed om 2000kr. extra på dagen, lovede faktura per email, men aldrig sendt.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Svar fra flyttilbud:
20-07-2019
" Tak fordi du havde tid til at skrive her. Vi flyttede til dig to gange i 11 timer med flere ting som du ikke har nævnt dem. .Vi kom og flyttede for den tredje gang i næste dag.Fakturaen vil sende med en tillæg på mandag.

Fra Kunde105410 19-07-2019

Flytning af 2-vær. lejlighed fra Valby til Charlottenlund
" Super god oplevelse
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 2.999 kr.

Fra Kunde128335 14-07-2019

Flytning af 4-vær. hus i Roskilde
" Omhyggelig, billig og alt gik godt.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 6.500 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 5.501 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 5.000 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 2.900 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 4.500 kr.

Fra Kunde129802 29-06-2019

Flytning af 2-vær. lejlighed i København N
" Perfekt flyttet så godt
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse

Fra Kunde129749 29-06-2019

Fragt af 10 flyttekasser i København V
" Flinke og arbejdsomme. Det tog ingen tid at få mine ting op på 4. Sal.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 399 kr.

Fra Kunde129778 28-06-2019

Flytning af 3-vær. lejlighed i Brøndby Strand
" Super dygtige flyttefolk.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 6.500 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 3.000 kr.

Fra Kunde129563 23-06-2019

Fragt af seng fra Tikøb til Rødovre
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.199 kr.

Fra Kunde128374 23-06-2019

Flytning af 4-vær. lejlighed fra Fredensborg til Hellerup
" Rigtig søde og venlige flyttefolk, der ankom punktligt til tiden og forstod at pakke deres lastbil, så den var fyldt til bristepunktet. De udviste undervejs stor professionalisme og fleksibilitet og endte med at køre 2 gange, da alt vores habengut ikke kunne være med på et enkelt læs. Ankommet til vores nye bolig, fulgte de anvisningerne til punkt og prikke og det medførte, at møbler, flyttekasser mv. skulle stilles i både kælder, på 1. og 2. sal. De taler fint dansk, når man tager i betragtning, at de ikke har været i Danmark i så mange år. Alternativt taler de engelsk, - så no problem. Prismæssigt ligger de ganske fornuftigt og selvom arbejdet tog længere tid end forventet, forblev prisen den samme. Vi havde booket 3 flyttefolk og en lastbil (til alm. kørekort). Vi hjalp selv til undervejs og kørte også med trailer frem og tilbage. Set i bakspejlet kunne vi godt have undgået den del, da de alligevel kørte 2 gange. Der var fin kommunikation både før, under og efter flytningen og der blev svaret prompte på de beskeder, vi sendte via 'servicebyen'. Tak for en veloverstået flytning til 'flyttilbud' :)
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 3.999 kr.