"Kon for sent og var så udmattede at de ikke kunne flytte alle vores ting. vores kontormøbler blev skrammede og ikke behandlet pænt.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Svar fra Forward Service :
31-05-2021
"Vi er kede af, at du har bedømt os sådan. Du har fået erstatning for de par skader. Det var meningen at møblerne skulle været skilt ad. Men du mente, at de kan flyttes som de er. Tak
"Har aldrig oplevet noget lignende ødelægger ens ting ..meget upassende vil ik betale for de ting de ødelægger og de har været der hele tiden tror ik de har forsikring sorte penge imellem alt service i orden når man booker dem skal nok bruge tæpper hvis man ønsker det ..men nej de nægter vil ik høre efter når man beder dem om lige ligge noget beskyttelse hen over..og nogle forstår overhovedet ik dansk..ik særlig imødekommende..
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 3.499 kr.
Svar fra Forward Service :
28-05-2021
"Ok. Flytte opgaven udført en 30.0321. For 2 måneder siden. Vi taler dansk. Vi har forsikring. Vi arbejder ikke sort. Vi gider ikke at gå i detaljer her, og vi sviner ikke vores kunder til. Vi er nemlig, efter sigende, meget høflige. Fortsat en god dag.
"Flytningen i sig selv var helt fantastisk. Vi havde aftalt mellem kl. 10 og 12, og de to søde mænd ankom kl. 9.30, hvilket var fantastisk, når man bare gerne vil flytte. Dog var det lidt et hyr både at modtage og efterfølgende at komme af med flyttekasserne. Flyttemændene gemte at komme med flyttekasserne på den oprindeligt aftalte dag, og tre gange nåede de ikke at komme og afhente dem om aftenen. Intet desto mindre, ANBEFALER JEG VARMT DETTE FIRMA
"Veludført arbejde, ingen klager på det punkt. Eneste hage var at kommunikationen haltede da de ikke rigtigt talte dansk, og der var lidt utilfredshed hos flyttemændene med mængden af kasser. Alligevel synes jeg de gjorde et godt stykke arbejde og det var alle pengene værd.
"God pris og god kommunikation med hurtigt svar. Flyttemænd kom for sent til aftalen, de ringede da de vidste de blev forsinket men vi ventede for længe i kontoret.
"Kan anbefale dette flytte firma. Selvom De var forsinket var der flere gange vi blev ringet op og orienteret , seje gutter der knoklede og satte alt på plads. ros til Awad og hans 2 hjælpere
"Havde hyret dem til at fjerne et klaver, som jeg allerede selv havde skilt en del ad efter aftale. De kunne fjerne det adskilte klaver, eller de kunne skille det ad og fjerne det for en merpris. Der var stadig den tunge del på omkring 100 kg tilbage. To unge fyre tropper så op. Uden hverken seler/stropper, værktøj eller handsker. Efter at have gået nogle gange rundt om sig selv, bakser de den tunge plade med "harpen" på ud til trappen, hvor de prøver at skille den yderligere ad med mit værktøj. Flere gange undervejs taler de i telefon med deres kontor på et sprog jeg ikke forstår, men jeg kunne forestille mig, at de har fået besked på, at det klaver bare skulle ned. Selv om jeg kunne fornemme på dem, at de godt kunne se, at de ikke var mænd for opgaven og ikke havde det nødvendlige udstyr. Jeg advarede dem mod at prøve at få den ned ad trappen, men de prøvede alligevel: Den kurede fra dem på vel nok første trin og hamrede ned i reposen med diverse materielle skader til følge. En af de unge fyre kom også til skade med sin hånd og stod og blødte. Så sagde jeg stop og sagde, at de skulle lade pladen stå på reposen. Jeg fik 3x34 til at komme og rydde op efter dem. De kom efter en halv time og bar pladen ned på 5 min med deres seler og net. Endda var fyrene fra 3x34 mindre end de andre, men de havde ekspertisen og udstyret. Det kan være, at fyrene fra forwardservice er gode til at bære kasser. Det hjælper bare ikke så meget, når det er et klaver, som skal flyttes. Mange havde tilbudt at komme og hente klaveret, men jeg havde afvist dem, da jeg ville have, at det var rigtige flyttefolk med forsikring, som skulle flytte det. Nu finder vi snart ud af, om forwardservice har forsikringen i orden, som servicebyen skriver, de har.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Svar fra Forward Service :
02-04-2021
"ja, det er rigtigt at du skulle skille det af. Men du undlod en stor del. Efter aftalen, der skulle 2 personer klarer det. Men, da det ikke blev helt skilt, kan det desværre 2 personer ikke klarer. Servicebyen ville ikke vise Forsikringsikon, hvis ikke de har set policen.
"Uforberedte, der var ingen kommunikation i mellem flyttemændene og den jeg havde snakket i tlf med. For det andet kom de ikke til tiden, for det 3 havde de lovet at at tage deres egne værktøj med, og de havde intet med. Så kom en kollega med noget og intet af det kunne bruges. Vi fik af vide vi ikke behøvede at hjælpe til men vi var 2 til at hjælpe de 2 flyttemænd!!! Betalte en bondegård for en virkelig dårlig service. De var ikke forberedte på NOGET. Så det er det rene fup. Betal heller det samme beløb (vi betalte over 4000 kr) et andet sted, og få en god og professionel service!
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Svar fra Forward Service :
26-03-2021
"Hej, flyttefolk har arbejdet i over 5 timer, vi har efter samtalen med dig tilbageført 450,- kr. til dig. Hvis du ikke hjalp til, så ville har taget længere tid. Udover det, har vi bortskaffet nogle møbler. Det er ærgerligt med de værktøj du skrive om, man bruger normalt almindelige værktøj. Men man skulle bruge special værktøj hos jer. Noget andet, der står 81-90 kvm. 2 værelseslejlighed, let møbleret. + kælder. (2 værelser og 90 kvm.) + kælder. De må være meget store værelser. Tak