Få tilbud fra Døgnflyt & Logistik APS og andre lokale flyttefirmaer

Gratis og uforpligtende. Gør som 178.013 andre danskere
  • Nemt, hurtigt og gratis
  • Vores kunder har sparet 130,9 mio. kr
  • Flyttemænd i hele landet
  • trustpilot
  • e-handelsfonden

Døgnflyt & Logistik APS

fff. cvr. dtl. forsikring. lille-smiley. vognmandstilladelse. dmf. fedemac.
Antal ansatte
19
Grundlagt
2016
Betalingsmuligheder
cash. wiretransfer. mobile-pay.
Betalingstidspunkt
Efter udførelsen
Medlem siden
13-05-2013
Seneste aktivitet
Idag
Forsikret op til
1.000.000 kr.
Kunder fra ServiceByen
1.571
Antal bedømmelser
855
10 seneste bedømmelser
Brancher
Flytning og transport
Hjemmeside
Telefonnummer
91943434
Adresse
Hammerensgade 1, 2, 1267 København
Regnskab
Responstid på nye opgaver
9 timer 50 min

Billeder

Firmabeskrivelse

Døgnflyt & Logistik Aps har kompetencerne til at håndtere professionelle flytninger, vi flytter private hjem, virksomheder, kommuner og andre institutioner.

Et personligt og professionelt firma, med erfarne og veluddannede flyttemænd, som kan håndtere alle slags flytteopgaver og enhver form for transport.

Vi flytter i København hvor hovedsædet er, såvel som resten af Danmark. Dagligt har vi arbejdsopgaver i hele landet, som omfatter transport og flytning.

Korrekt håndtering af flyttegodset under hele forløbet sikrer dig som kunde den optimale oplevelse sammen med os. Vi bruger flytteudstyr som et led i sikring af dit bohave, dette omhandler flyttetæpper, stropper, flytte seler, rullevogne, sækkevogne, flyttehunde mm.

Alle kunder bliver mødt med med en professionel tilgang til jeres personlige ejendele. Vi forstår vigtigheden af tidsplaner og deadlines som skal overholdes. Punktlighed prioriterer vi meget højt, og er et essentielt led i vores forretning.


Vi foretager flytninger og transport alle ugens dage.

Alle henvendelser på mail bliver besvaret ASAP.

Ved telefonisk henvendelse henviser vi til vores åbningstider. I løbet af åbningstiden er der en kunderådgiver som er klar til at assistere dig med dine spørgsmål.

Mandag - Fredag 07:30-18:00
Lørdag 10:00-16:00
Søndag - 10:00-16:00

Ved akut flytning kan vi kontaktes hele døgnet.

Kundevilkår

Vi er her for vores kunder, og tillid er nøgleordet.
Døgnflyt & Logistik Aps er en fleksibel samarbejdspartner som er imødekommende og løsningsorienteret. Vi sætter en ære i at være der for vores kunder.
Vi tager altid særlige forbehold for at minimere skader, og misforståelser. Vores medarbejdere bliver konstant videreudviklet så man som kunde modtager den bedste service og behandling.

I forhold til flytning/ transport.
Vi tager altid udgangspunkt i den individuelle flytte/ transport opgave.

Om-booking - er gratis, hvis det er mere end 72 timer inden aftalt flyttedato samt tidspunkt. Under 72 timer kan der forekomme administrations tillæg.
Ved hyring på servicebyen, og herefter annullering uden foretagelse af booking , vil regning på 50 procent flytteprisen blive tilsendt , derfor er det en god ide og aftale med os dato / tid inden hyring på servicebyen.dk
Aflysning i god tid - hvis dette er nødvendigt fra kundens side, med mere end 48 timer inden endelig flyttetidspunkt bliver regning fremsendt på 50 % af flytteprisen.

Aflysning i sidste øjeblik - Hvis man ønsker at aflyse sin flytning inden for 48 timer inden endeligt planlagt flyttetidspunkt bliver der fremsendt en regning på 80 % af flytteprisen.

Aflysning / udeblivelse eller anden uagtsom handling mod flyttefirmaet - eller ikke mulig modtagelse af flyttefolk kan regning fremsendes på 100 % af flytteprisen + administrations tillæg og andre direkte udgifter firmaet har skulle påføre sig under vejs.
Betalingen er kontant efter endt flytning medmindre andet aftales på forhånd.

Døgnflyt & Logistik Aps ser frem til at flytte for jer , og ser frem til en god og behagelig flytning.

Forsikring

Forsikrings forhold og betingelser er ingen hemmelighed hos os, vi er forsikret hos Gjensidige Forsikring.

Som kunde forstås - Person, institution, virksomhed eller anden som agerer i forhold til ønsket om at få flyttet sit bohave.

Som Døgnflyt & Logistik Aps forstås - flyttefirmaet, transportvirksomheden, firmaet hvilket leverer ønsket service.


Vores almindelige betingelser som flyttepartner.

§ 1
Det påhviler parterne ( kunden & flyttefirmaet )
at give hinanden de korrekte og sande oplysninger, som er nødvendige for opgavens udførelse. Flyttefirma påtager sig i henhold til den indgåede aftale at afhente, tage vare på og lade overtaget gods/flyttegods transportere på en for ordregiveren formåls- tjenlig måde ved hjælp af almindeligt anvendte transportmidler


Hvis du selv pakker din bolig ned bedes følgende tages i brug.
§ 2
Inden ankomst af flyttemænd er alt indbo pakket i flyttekasser ( som kan være i flyttekasser )
Max vægt på 20 kg pr. kasse.
Hvis man flytter over 3 sal uden lift er max vægten 15 kg pr kasse.

§ 3
Alle større møbler som kan afmonteres eller skilles ad, beder vi om at være skilt ad og være klar til at blive flyttet inden ankomst af flyttemænd.

a. Garderobeskabe, klædeskabe, samt andre større møbler skal være skilt ad inden påbegyndt flytning. Skruer, søm og skarpe dele skal være aftaget og anbragt et sikkert sted.

b. Aftagelige dele på møbler beder vi afmonteret, dette er rettet specifikt imod box madrasser - ben, senge stel, spisebord ben, samt andre møbel dele som tydeligt stikker ud, eller kan efterlade skader på væge samt andre steder i boligen samt flyttebilen.

c. Spejle, malerier, billeder, billede rammer og lign genstande skal placeres synbart fremme for flyttemænd ved ankomst, hvis størrelsen tillader kan disse genstande placeres opretstående i flyttekasser.

Vi flytter og transporterer til enhver tid i overensstemmelse med Nordisk Speditørforbunds Almindelige Bestemmelser - også kaldt NSAB 2000.

Steder hvor Døgnflyt & Logistik APS oftest hyres

Firmaets seneste opgave

Opgave

Flytning af kommode fra Holbæk til Silkeborg

Gammelt arvestykke (chatol) flyttes fra stueetage i 70er villa til 3. Sal i lejlighed uden elevator

Forløb

Døgnflyt & Logistik APS blev valgt til at løse "Flytning af kommode fra Holbæk til Silkeborg" torsdag den. 03 november 2022. Der var 2 andre flyttefirmaer om buddet. Kunden modtog det første tilbud efter kun 2 timer 16 min fra AZ-service-ApS. Tilbuddene var i gennemsnit på 3.166 kr og kunden sparede mindst 1.400 kr.

Udført

03 november 2022

Gennemsnitlig bud

3.166 kr

Besparelse

1.400 kr

Bedømmelser

Bedømmelse: 4,5 ud af 5 stjerner
Baseret på: 844 bedømmelser.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 6.400 kr.

Fra Kunde182196 02-11-2022

Flytning fra 1-vær. lejlighed til hus fra Frederiksberg C til Lille Skensved
" Kæmpe fornøjelse og kan kun anbefale
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse

Fra Kunde181349 01-11-2022

Flytning fra 5-vær. hus til lejlighed fra Valby til København V
" Super dygtige og effektive flyttefirma og ikke mindst de 3 dygtige flyttemænd som foretog selv flytningen🎉🎉🎉🎉🎉
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 5.185 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 5.200 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 2.296 kr.

Fra Kunde180370 14-09-2022

Flytning af kommode fra Vejle til København K
" Super
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse

Fra Kunde179057 23-08-2022

Flytning af 2 senge, elevationsseng og seng fra Svinninge til Kalundborg
" Fin oplevelse. Kom senere end planlagt, men det var grundet trafik uheld..
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 500 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 3.585 kr.

Fra Kunde178445 16-07-2022

Flytning af 5 senge, 4 klædeskabe og 3 sofaer i København S
" To stærke gutter med masser af erfaring med løft på smalle steder kom til tiden. På under den halve tid af den estimerede tid klarede de alle planlagte opgaver. De arbejde virkelig hurtigt og med sikkerhånd.

I stedet for at smutte blev de og gav en hånd med at samle møbler og bærer nogle andre ting til storskrald.

Virkelig god oplevelse.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 4.385 kr.

Fra Kunde175453 08-07-2022

Flytning fra 3-vær. lejlighed til hus fra København SV til Ringsted
" No problems, the guys were on time. The move was very methodical and effective and finished quicker than expected. Good communication with both the booking and movers, and the movers where in good spirits.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse

Fra Kunde177947 04-07-2022

Flytning af sofa i København V
" Super service de holder hvad de lover, kan absolut anbefales.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse

Fra Kunde175442 22-05-2022

Flytning af 3-vær. lejlighed fra København Ø til Rødovre
" Dygtige flyttefolk. De var der på den aftalte tid. Og klarede flytningen perfekt. De havde endda samlet vores sofa, da vi ankom til den nye lejlighed og passede godt på vores ting. Der hvor jeg er utilfreds. Det er at jeg fik en ekstra regning på 3000, fordi, der ikke var plads til det hele i bilen. Så de måtte køre en ekstra tur med et lille læs. Der står godt nok i kontrakten, at de stiller en bil med 25 kbm til rådighed. Der skal man lige være opmærksom på, at det er en kassevogn og ikke en lastvogn. Havde beskrevet flytningen, som en 3 værelses, alm møbleret, plus et fyldt kælderrum. Tænker man, som en erfaren flyttevirksomhed, burde vide, at en mindre kassevogn, ikke kan rumme den størrelse flytning. Jeg fik et tilbud på 5999,- hvilket jeg synes lød som en ok pris. Og efter jeg ringede og snakkede med firmaet, i telefonen. Var det også min opfattelse, at det var tilbuddet på hele flytningen. Blev ihvertfald ikke oplyst, om at det kunne blive dyrere. Jeg skulle bare besvare mailen/kontrakten og så var det på plads. Mens flytningen er i gang, får jeg så af vide, at det hele ikke kan være på bilen og det bliver 3000 ekstra. Så kan I jo selvfølgelig komme med den smøre jeg fik med at jeg kunne bare have læst kontrakten, som fylder mindre en a4 side osv. Det ændre ikke på at jeg føler mig snydt, og at lægge 50% oveni prisen midt under en flytning er fandme dårlig stil. Hvis i havde givet et tilbud på 9000 til at starte med, havde jeg aldrig accepteret tilbuddet. Men en smart måde at få presset folk, i en presset situation. De to stjerner i får, er i respekt for jeres flyttefolk, ellers var det 0 stjerner herfra
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Svar fra Døgnflyt & Logistik APS:
23-05-2022
" Hej Nikolaj vi takker for din bedømmelse. Vi beklager der har været en miskommunikation undervejs, jeg har den opfattelse at vi altid oplyser vores kunder hvordan vores tilbud er skruet sammen, når vi afgiver en pris er det for max antal kubik, som i dit tilfælde var 25 kubik, dvs når 25 kubik er flyttet er det 5999kr man betaler for. Ønsker man 25 kubik igen kan man få dette til 50 procent af prisen og i dit tilfælde var det så de 3000kr. Jeg forstår ikke helt hvor det skulle have været bondefangeri eller snyd? Du ender med at betale 9000kr, det er korrekt , dog blev der også flyttet 25 kubik mere så du samlet fik 50 kubik. Når dette er sagt kan jeg også læse på din bedømmelse at du ønsker mere informationen inden flytningen start, og frustrationen bunder ud i at det kom bag på dig, dette tager vi til os og kigger alvorligt på dette, for sådan skal det selvfølgelig ikke være, det er ikke sådan vi driver forretning eller har tænkt os og gøre i fremtiden. Jeg takker derfor for din anmeldelse, og tager kritikken af kontoret yderst alvorligt. Vi håber ellers i har flyttet godt ind, og ønsker jer en rigtig god dag.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse

Fra Kunde175025 10-05-2022

Flytning af 3-vær. lejlighed fra København SV til Valby
" Igennem servicebyen fik vi 3 tilbud. Døgnflyt&logostik var de billigste og jeg har svært ved at se hvordan andre skulle være bedre. De kom til tiden, var super venlige og imødekommende og passede rigtig godt på vores ting. Alt i alt var det en rigtig godt oplevelse. Jeg kan helt klart anbefale Døgnflyt&logostik, ligesom det uden tvivl er dem vi bruger igen til vores næste flytning.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 5.986 kr.

Fra Kunde148831 07-05-2022

Flytning fra lejlighed til hus fra Sorø til Slagelse
" Simpelthen de sødeste flyttefolk jeg har oplevet og virkelig til en god pris
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 101 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 501 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.101 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 4.000 kr.

Fra Kunde170880 07-03-2022

Flytning fra 2-vær. lejlighed til hus fra Aarhus C til Vejle
" Vi kan varmt anbefale Døgnflyt og Logistik. Alle spørgsmål vi havde inden flytningen blev besvaret hurtigt og selve flyttedagen kunne ikke være gået bedre.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 4.001 kr.

Fra Kunde170304 08-02-2022

Flytning fra 3-vær. lejlighed til hus fra Kalundborg til Gørlev
" det var en god flytning. søde og hjælpsomme unge mennesker, der ikke holdt pausehilsen ha efter hvert løft. jeg kan kun anbefale at overlade sin flytning til dem.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse

Fra Kunde54466 04-02-2022

Tilbud på flytning af 2-vær. lejlighed fra København N til Charlottenlund
" Super søde, gode til at kommunikere og enormt effektive. Vil anbefale og selv bruge dem igen når jeg skal flytte næste gang.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 6.000 kr.

Fra Kunde171267 03-02-2022

Flytning af 2-vær. lejlighed fra København S til Odense M
" Alt var som det skulle være, og vi havde en problemfri flytning!
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 5.386 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 6.890 kr.