Få tilbud fra Døgnflyt & Logistik APS og andre lokale flyttefirmaer

Gratis og uforpligtende. Gør som 147.085 andre danskere
  • Nemt, hurtigt og gratis
  • Vores kunder har sparet 113,9 mio. kr
  • Flyttemænd i hele landet
  • trustpilot
  • e-handelsfonden

Døgnflyt & Logistik APS

fff. cvr. dtl. forsikring. lille-smiley. vognmandstilladelse. bronzetrophy.
Antal ansatte
10
Grundlagt
2016
Betalingsmuligheder
cash. wiretransfer. mobile-pay.
Betalingstidspunkt
Efter udførelsen
Medlem siden
13-05-2013
Seneste aktivitet
Idag
Forsikret op til
1.000.000 kr.
Kunder fra ServiceByen
1.412
Antal bedømmelser
782
10 seneste bedømmelser
Brancher
Flytning og transport
Hjemmeside
Telefonnummer
91943434
Adresse
Hammerensgade 1, 2, 1267 København
Regnskab
Responstid på nye opgaver
10 timer 7 min

Billeder

Firmabeskrivelse

Døgnflyt & Logistik Aps har kompetencerne til at håndtere professionelle flytninger, vi flytter private hjem, virksomheder, kommuner og andre institutioner.

Et personligt og professionelt firma, med erfarne og veluddannede flyttemænd, som kan håndtere alle slags flytteopgaver og enhver form for transport.

Vi flytter i København hvor hovedsædet er, såvel som resten af Danmark. Dagligt har vi arbejdsopgaver i hele landet, som omfatter transport og flytning.

Korrekt håndtering af flyttegodset under hele forløbet sikrer dig som kunde den optimale oplevelse sammen med os. Vi bruger flytteudstyr som et led i sikring af dit bohave, dette omhandler flyttetæpper, stropper, flytte seler, rullevogne, sækkevogne, flyttehunde mm.

Alle kunder bliver mødt med med en professionel tilgang til jeres personlige ejendele. Vi forstår vigtigheden af tidsplaner og deadlines som skal overholdes. Punktlighed prioriterer vi meget højt, og er et essentielt led i vores forretning.


Vi foretager flytninger og transport alle ugens dage.

Alle henvendelser på mail bliver besvaret ASAP.

Ved telefonisk henvendelse henviser vi til vores åbningstider. I løbet af åbningstiden er der en kunderådgiver som er klar til at assistere dig med dine spørgsmål.

Mandag - Fredag 07:30-18:00
Lørdag 10:00-16:00
Søndag - 10:00-16:00

Ved akut flytning kan vi kontaktes hele døgnet.

Kundevilkår

Vi er her for vores kunder, og tillid er nøgleordet.
Døgnflyt & Logistik Aps er en fleksibel samarbejdspartner som er imødekommende og løsningsorienteret. Vi sætter en ære i at være der for vores kunder.
Vi tager altid særlige forbehold for at minimere skader, og misforståelser. Vores medarbejdere bliver konstant videreudviklet så man som kunde modtager den bedste service og behandling.

I forhold til flytning/ transport.
Vi tager altid udgangspunkt i den individuelle flytte/ transport opgave.

Om-booking - er gratis, hvis det er mere end 72 timer inden aftalt flyttedato samt tidspunkt. Under 72 timer kan der forekomme administrations tillæg.
Ved hyring på servicebyen, og herefter annullering uden foretagelse af booking , vil regning på 50 procent flytteprisen blive tilsendt , derfor er det en god ide og aftale med os dato / tid inden hyring på servicebyen.dk
Aflysning i god tid - hvis dette er nødvendigt fra kundens side, med mere end 48 timer inden endelig flyttetidspunkt bliver regning fremsendt på 50 % af flytteprisen.

Aflysning i sidste øjeblik - Hvis man ønsker at aflyse sin flytning inden for 48 timer inden endeligt planlagt flyttetidspunkt bliver der fremsendt en regning på 80 % af flytteprisen.

Aflysning / udeblivelse eller anden uagtsom handling mod flyttefirmaet - eller ikke mulig modtagelse af flyttefolk kan regning fremsendes på 100 % af flytteprisen + administrations tillæg og andre direkte udgifter firmaet har skulle påføre sig under vejs.
Betalingen er kontant efter endt flytning medmindre andet aftales på forhånd.

Døgnflyt & Logistik Aps ser frem til at flytte for jer , og ser frem til en god og behagelig flytning.

Forsikring

Forsikrings forhold og betingelser er ingen hemmelighed hos os, vi er forsikret hos Gjensidige Forsikring.

Som kunde forstås - Person, institution, virksomhed eller anden som agerer i forhold til ønsket om at få flyttet sit bohave.

Som Døgnflyt & Logistik Aps forstås - flyttefirmaet, transportvirksomheden, firmaet hvilket leverer ønsket service.


Vores almindelige betingelser som flyttepartner.

§ 1
Det påhviler parterne ( kunden & flyttefirmaet )
at give hinanden de korrekte og sande oplysninger, som er nødvendige for opgavens udførelse. Flyttefirma påtager sig i henhold til den indgåede aftale at afhente, tage vare på og lade overtaget gods/flyttegods transportere på en for ordregiveren formåls- tjenlig måde ved hjælp af almindeligt anvendte transportmidler


Hvis du selv pakker din bolig ned bedes følgende tages i brug.
§ 2
Inden ankomst af flyttemænd er alt indbo pakket i flyttekasser ( som kan være i flyttekasser )
Max vægt på 20 kg pr. kasse.
Hvis man flytter over 3 sal uden lift er max vægten 15 kg pr kasse.

§ 3
Alle større møbler som kan afmonteres eller skilles ad, beder vi om at være skilt ad og være klar til at blive flyttet inden ankomst af flyttemænd.

a. Garderobeskabe, klædeskabe, samt andre større møbler skal være skilt ad inden påbegyndt flytning. Skruer, søm og skarpe dele skal være aftaget og anbragt et sikkert sted.

b. Aftagelige dele på møbler beder vi afmonteret, dette er rettet specifikt imod box madrasser - ben, senge stel, spisebord ben, samt andre møbel dele som tydeligt stikker ud, eller kan efterlade skader på væge samt andre steder i boligen samt flyttebilen.

c. Spejle, malerier, billeder, billede rammer og lign genstande skal placeres synbart fremme for flyttemænd ved ankomst, hvis størrelsen tillader kan disse genstande placeres opretstående i flyttekasser.

Vi flytter og transporterer til enhver tid i overensstemmelse med Nordisk Speditørforbunds Almindelige Bestemmelser - også kaldt NSAB 2000.

Steder hvor Døgnflyt & Logistik APS oftest hyres

Firmaets seneste opgave

Opgave

Transport fra København S til Stockholm (Sverige)

+ 60 kasser

Forløb

Torsdag den. 19 november 2020 blev Døgnflyt & Logistik APS hyret, i konkurrence med 8 andre flyttefirmaer, til at udføre "Transport fra København S til Stockholm (Sverige)". Forward Service gav det først bud efter kun 3 minutter. Kunden fant det rigtige flyttefirma efter kun 24 timer 28 min. Det gennemsnitlige bud var på 17.307 kr.

Udføres

18 december 2020

Gennemsnitlig bud

17.307 kr

Bedømmelser

Bedømmelse: 4,4 ud af 5 stjerner
Baseret på: 775 bedømmelser.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse

Fra Kunde150493 20-11-2020

Flytning fra 3-vær. hus til lejlighed fra Askeby til Stege
" Der kom lige lidt uheld med nogle ting, der ikke skulle have været med, lidt skrammer og et billede, der gik i stykker, men samlet set var det en fin flytning med de sødeste flyttemænd, der var super imødekommende og dygtige
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.000 kr.

Fra Kunde151438 20-11-2020

Fragt af sofa til Lystrup
" Jeg har MAX go oplevelse- tusind tak vh linda suhr
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.500 kr.

Fra Kunde19934 01-11-2020

Tilbud på flytning af 2-vær. lejlighed i Kongens Lyngby
" Flytning af 2v stuelejlighed til 2. sal i samme ejendom blev klaret godt og effektivt af Jarek og Stuart. De ringede 15 min før ankomst og var omhyggelige og arbejdsomme i proces og håndtering af alle ejendele, så intet blev beskadiget. Dygtige folk, som arbejdede godt sammen og med os andre, der hjalp til med småting. De blev ved, til vi var færdige og tog sig tid til at sikre, at alt var klaret som ønsket. Dem bruger jeg gerne igen ved anden lejlighed.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 4.199 kr.

Fra Kunde145273 28-10-2020

International flytning fra Uppsala(Sverige) til Aarhus N
" Flyttede fra Uppsala Sverige til Århus DK. Der var lidt pris justeringer undervejs I kontrakten. Pris 19.999 kr alt inkl. Selve flytningen gik mega godt. Energiske, arbejdsomme, søde, sjove, glade Flyttemænd som får 10 stjerner hver. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️💙 (håber de bliver godt betalt, det fortjener de)
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 24.000 kr.

Fra Kunde148784 22-10-2020

Udlandsflytning fra København Ø til Malmö(Sverige)
" Jeg går altid ind til en flytning med de værste forventninger: Det plejer nemlig at være kaos, dårlig kommunikation og forsinkelse. Men Døgnflyt gjorde alle mine bekymringer til skamme! De udviste perfekt punktlighed, snorlige kommunikation, hyggeligt selskab og total professionalisme i arbejdet. Glæder mig til at bruge dem igen!
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 3.701 kr.

Fra Kunde82409 08-10-2020

Flytning af 1-vær. lejlighed fra Hvidovre til Valby
" Dagen startede godt ud da de startede med at ringe for at spørger om det var okay at de kom før aftalt. Der var sat 3 timer af til flytningen og de var hurtigere en det. Alle tre flyttemænd var søde og imødekommende og tjekkede ind flere gange under flytningen for at sikre sig at alt var som det skulle være. Jeg har flyttet med dem før og valgte dem igen denne gang da jeg også der havde en god erfaring med dem
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 500 kr.

Fra Kunde146843 29-09-2020

Flytning af 2-vær. lejlighed fra Harlev til Hasselager
" I am sorry to give a low score for their job, but below I will explain in detail what happened so that people can judge it themselves. In general, I am very happy with their efficiency and friendliness when the moving started. What went wrong was communication. The misfortune might have not occurred if I was able to speak Danish fluently, and so I write this mainly for non-Danish speaking customers in future. First of all, there was a 1+ hour delay from the starting time we had agreed by e-mail. When the drivers finally arrived, I was able to hear the detailed reason for the delay that they had an unexpected delay during the preceding job in the morning due to false information they had received from the customer. I felt sorry for what they had experienced before coming to my place and I see the 1+ hour delay was understandable. After the arrival of the drivers, the moving itself went very smoothly and I have no complaints about their job. The sad experience I had was their rather unprofessional communication over the phone. On that day, I waited for the arrival of their drivers, fully prepared for the moving, until kl. 11 (the late end of the agreed starting time). I then gave a ring to the company to enquire whether the drivers were on the way or not. A lady picked up my phonecall, and I asked her if she speaks English as I’m not fluent in speaking Danish. In response, she said something in a small voice that I could not hear, but I anyway continued until when I noticed that she had already hanged up. I tried calling the company again, and (I think) the same lady picked it up, and I again asked if she speaks English. That time, she immediately hanged up without saying anything. I felt really sad about it, because during my 10+ years of living in Denmark, that was something I had never experienced. When the person on the other end was not confident in speaking English, he/she would say no (then I would try speaking my poor Danish) or pass the phone to others. Never hanging up without a word. I was also very upset, because the only way to get informed about the delay in moving was shut by her action. I then managed to find my Dane neighbour who could call the company on behalf of me, and that time a gentleman picked it up and finally I was able to know that the drivers were already in Aarhus but would arrive by kl. 14 at latest (which was another thing that disappointed me a lot because the agreement we made via e-mail seemed not to have been registered in their system). So, until when the drivers finally arrived and executed a superb job, I and my wife were very much frustrated and disappointed about what happened because among all the offers given to me at Servicebyen I had chosen this company for their claim of professionality over cheap-price-less-security that the competitor companies offered. After the moving was completed, I then contacted the company to find out if there was any misunderstandings between us. The company apologised for what had happened and explained that it is not something they would do. As for the lady who picked up my phonecalls, they clarified that they use a third party for supporting phonecalls when the lines are occupied. The company promised to talk to them about this matter, as they were also not happy with what I went through. Another thing that they apologised for was that the drivers should have given me a ring when they knew that there would be a delay and when I could expect them. The company explained that the drivers would normally do it, but well, because of the unexpected delay in the preceding job, probably they couldn't do that earlier. It's unfortunate, but I would say it was just not my day, after all :( As a form of apologies, the company then offered me a gift card worth 750 kr. that can be used for the next move or transportation (e.g. from IKEA). We are not planning any moves (after having one already), and to use the company for the transportation from IKEA to my place costs 1450 kr., which is way more expensive than using IKEA's delivery service. So we decided not to receive the gift card. I myself is fine with what has happened, but my wife has been very sad about it as she was concerned that the drivers might not appear and we'd spend a night in a room filled with boxes with a 2-yr old boy. We sincerely hope something like this never happens again...
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Svar fra Døgnflyt & Logistik APS:
29-09-2020
" that was the longest review we ever got, we actually gave you gift card you didnt accept? And i can hear that you misunderstood, you could use it when you want to , and you will not pay extra if you had a transport. We are sorry for the mis comunication , or what ever went wrong and the hour we were late. Have a nice day.

Fra Kunde148013 17-09-2020

Flytning af 3-vær. lejlighed fra Herning til Brande
" Man skal sikre sig, at hele éns flyttelæs kan stuves ind i en 25 m2 kassevogn. Aftal med firmaet at alt skal flyttes for den givne pris. Je
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Svar fra Døgnflyt & Logistik APS:
18-09-2020
" Hej Ilse, vi takker for din bedømmelse. Vi er dog lidt forvirret over hvorfor vi kun får 2 stjerner, da aftalen var klar at det kun 25 kubik der skulle flyttes, vi fortalte inden ankomst at det hele ikke kan være i bilen , og tilbød 50 kubik , du holdte dig til 25 kubik og sagde vi skulle få så meget med som muligt? Vi tager selvfølgelig kritikken til os da vi altid prøver og forbedre os, måske var vi ikke klare nok i aftalen hvad den indebar og det beklager vi. Hvis der er andet vi kan hjælpe med eller hvis du har brug for at tale med os vil vi være klar til at hjælpe :-) Ellers ønsker vi dig en god dag og god weekend. Mvh Døgnflyt og logistik Aps teamet.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 5.500 kr.

Fra Kunde140700 26-08-2020

Flytning fra pulterkammer til lejlighed fra Højbjerg til Næstved
" Rigtigt godt flyttefirma. Kan kun anbefales.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.901 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.801 kr.

Fra Kunde145172 10-08-2020

Flytning af 2-vær. lejlighed i Horsens
" Bortset fra forsinkelsen, var vi meget tilfredse med firmaet. De holdt os informeret om forsinkelsen.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.500 kr.

Fra Kunde106739 04-08-2020

Flytning af 2-vær. lejlighed fra Randers NV til København S
" Super god service . Virkelig flinke Og fleksible medarbejder.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 2.000 kr.

Fra Kunde143849 16-07-2020

Flytning af 2-vær. lejlighed fra Aalborg Ø til København N
" Vi havde en virkelig god oplevelse. På flyttedag en blev vi ringet og om formiddagen og fik et mere præcist tidspunkt inden for vores tids interval. Ca en time inden de var på adressen ringede de igen og fortalte hvor langt de var. Virkelig søde og hjælpsomme mennesker der udførte opgaven upåklageligt. Da de var tæt på den nye adresse ringede de igen for at sikrer der var nogle til at lukke den ind. Alt i alt en virkelig god oplevelse og når vi engang skal flytte fra vores lejlighed, kunne vi helt sikkert godt finde på at bruge dem igen.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 8.600 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 599 kr.

Fra Kunde142010 06-07-2020

Udlandsflytning fra Aarhus C til Wohnste(Tyskland)
" Dygtige, imodekommende flyttemænd. Godt email-kontakt i forvejen.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 7.100 kr.

Fra Kunde142329 04-07-2020

Flytning fra pulterkammer til lejlighed fra Glostrup til Slagelse
" Virkelig positiv oplevelse, fulde af sjov og godt humør :-)
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 5.000 kr.

Fra Kunde142726 08-06-2020

Flytning fra 3-vær. lejlighed til hus fra Herning til Tørring
" 100% anbefale! Løsnings orienteret, kreative og hurtig.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.701 kr.

Fra Kunde139209 08-06-2020

Flytning af 4-vær. hus fra Skanderborg til Odder
" Vi havde fornøjelsen af at flytte med Daniel og Stefan, og blev mødt af to enormt glæde personligheder som gjorde en ellers stresset oplevelse til en fed oplevelse.

De fik løst opgaven fejlfrit og hurtigt og med godt humør hele vejen igennem.

Derudover var firmaet enormt fleksibelt, da det var muligt at rykke flytningen to dage frem. Det var virkelig noget der betød meget for os.

Så vi er fuldt ud tilfredse kunder! Og vi vælger helt sikkert dette firma igen en anden gang.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse

Fra Kunde143156 27-05-2020

Fragt af klædeskab fra Hedehusene til København S
" Det hele blev udført som aftalt af nogle stærke folk
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 399 kr.

Fra Kunde141419 20-05-2020

Pris på flytning af klædeskab fra Kolding til Viby Sjælland
" Super fint, de gav besked som aftalt. Behandlede møblet pænt, bar ind og satte på plads, flinke fyre :-D
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse