Få tilbud fra Døgnflyt & Logistik APS og andre lokale flyttefirmaer

Gratis og uforpligtende. Gør som 143.855 andre danskere
  • Nemt, hurtigt og gratis
  • Vores kunder har sparet 111,2 mio. kr
  • Flyttemænd i hele landet
  • trustpilot
  • e-handelsfonden

Døgnflyt & Logistik APS

fff. cvr. dtl. forsikring. lille-smiley. vognmandstilladelse. bronzetrophy.
Antal ansatte
10
Grundlagt
2016
Betalingsmuligheder
cash. wiretransfer. mobile-pay.
Betalingstidspunkt
Efter udførelsen
Medlem siden
13-05-2013
Seneste aktivitet
Igår
Forsikret op til
1.000.000 kr.
Kunder fra ServiceByen
1.396
Antal bedømmelser
773
10 seneste bedømmelser
Brancher
Flytning og transport
Hjemmeside
Telefonnummer
91943434
Adresse
Hammerensgade 1, 2, 1267 København
Regnskab
Responstid på nye opgaver
15 timer 40 min

Billeder

Firmabeskrivelse

Døgnflyt & Logistik Aps har kompetencerne til at håndtere professionelle flytninger, vi flytter private hjem, virksomheder, kommuner og andre institutioner.

Et personligt og professionelt firma, med erfarne og veluddannede flyttemænd, som kan håndtere alle slags flytteopgaver og enhver form for transport.

Vi flytter i København hvor hovedsædet er, såvel som resten af Danmark. Dagligt har vi arbejdsopgaver i hele landet, som omfatter transport og flytning.

Korrekt håndtering af flyttegodset under hele forløbet sikrer dig som kunde den optimale oplevelse sammen med os. Vi bruger flytteudstyr som et led i sikring af dit bohave, dette omhandler flyttetæpper, stropper, flytte seler, rullevogne, sækkevogne, flyttehunde mm.

Alle kunder bliver mødt med med en professionel tilgang til jeres personlige ejendele. Vi forstår vigtigheden af tidsplaner og deadlines som skal overholdes. Punktlighed prioriterer vi meget højt, og er et essentielt led i vores forretning.


Vi foretager flytninger og transport alle ugens dage.

Alle henvendelser på mail bliver besvaret ASAP.

Ved telefonisk henvendelse henviser vi til vores åbningstider. I løbet af åbningstiden er der en kunderådgiver som er klar til at assistere dig med dine spørgsmål.

Mandag - Fredag 07:30-18:00
Lørdag 10:00-16:00
Søndag - 10:00-16:00

Ved akut flytning kan vi kontaktes hele døgnet.

Kundevilkår

Vi er her for vores kunder, og tillid er nøgleordet.
Døgnflyt & Logistik Aps er en fleksibel samarbejdspartner som er imødekommende og løsningsorienteret. Vi sætter en ære i at være der for vores kunder.
Vi tager altid særlige forbehold for at minimere skader, og misforståelser. Vores medarbejdere bliver konstant videreudviklet så man som kunde modtager den bedste service og behandling.

I forhold til flytning/ transport.
Vi tager altid udgangspunkt i den individuelle flytte/ transport opgave.

Om-booking - er gratis, hvis det er mere end 72 timer inden aftalt flyttedato samt tidspunkt. Under 72 timer kan der forekomme administrations tillæg.
Ved hyring på servicebyen, og herefter annullering uden foretagelse af booking , vil regning på 50 procent flytteprisen blive tilsendt , derfor er det en god ide og aftale med os dato / tid inden hyring på servicebyen.dk
Aflysning i god tid - hvis dette er nødvendigt fra kundens side, med mere end 48 timer inden endelig flyttetidspunkt bliver regning fremsendt på 50 % af flytteprisen.

Aflysning i sidste øjeblik - Hvis man ønsker at aflyse sin flytning inden for 48 timer inden endeligt planlagt flyttetidspunkt bliver der fremsendt en regning på 80 % af flytteprisen.

Aflysning / udeblivelse eller anden uagtsom handling mod flyttefirmaet - eller ikke mulig modtagelse af flyttefolk kan regning fremsendes på 100 % af flytteprisen + administrations tillæg og andre direkte udgifter firmaet har skulle påføre sig under vejs.
Betalingen er kontant efter endt flytning medmindre andet aftales på forhånd.

Døgnflyt & Logistik Aps ser frem til at flytte for jer , og ser frem til en god og behagelig flytning.

Forsikring

Forsikrings forhold og betingelser er ingen hemmelighed hos os, vi er forsikret hos Gjensidige Forsikring.

Som kunde forstås - Person, institution, virksomhed eller anden som agerer i forhold til ønsket om at få flyttet sit bohave.

Som Døgnflyt & Logistik Aps forstås - flyttefirmaet, transportvirksomheden, firmaet hvilket leverer ønsket service.


Vores almindelige betingelser som flyttepartner.

§ 1
Det påhviler parterne ( kunden & flyttefirmaet )
at give hinanden de korrekte og sande oplysninger, som er nødvendige for opgavens udførelse. Flyttefirma påtager sig i henhold til den indgåede aftale at afhente, tage vare på og lade overtaget gods/flyttegods transportere på en for ordregiveren formåls- tjenlig måde ved hjælp af almindeligt anvendte transportmidler


Hvis du selv pakker din bolig ned bedes følgende tages i brug.
§ 2
Inden ankomst af flyttemænd er alt indbo pakket i flyttekasser ( som kan være i flyttekasser )
Max vægt på 20 kg pr. kasse.
Hvis man flytter over 3 sal uden lift er max vægten 15 kg pr kasse.

§ 3
Alle større møbler som kan afmonteres eller skilles ad, beder vi om at være skilt ad og være klar til at blive flyttet inden ankomst af flyttemænd.

a. Garderobeskabe, klædeskabe, samt andre større møbler skal være skilt ad inden påbegyndt flytning. Skruer, søm og skarpe dele skal være aftaget og anbragt et sikkert sted.

b. Aftagelige dele på møbler beder vi afmonteret, dette er rettet specifikt imod box madrasser - ben, senge stel, spisebord ben, samt andre møbel dele som tydeligt stikker ud, eller kan efterlade skader på væge samt andre steder i boligen samt flyttebilen.

c. Spejle, malerier, billeder, billede rammer og lign genstande skal placeres synbart fremme for flyttemænd ved ankomst, hvis størrelsen tillader kan disse genstande placeres opretstående i flyttekasser.

Vi flytter og transporterer til enhver tid i overensstemmelse med Nordisk Speditørforbunds Almindelige Bestemmelser - også kaldt NSAB 2000.

Steder hvor Døgnflyt & Logistik APS oftest hyres

Firmaets seneste opgave

Opgave

Transport af 4 senge, 2 kommoder, 2 klædeskabe, 6 bogreoler og 2 sofaer fra København S til Glostrup

Beregnet størrelse på flyttelæs = 17 kubikmeter.
Flytter fra 1-plans lejlighed på 4. sal med elevator: 110 x 155 x 220
Flytter til rækkehus med stue og 1. sal.

Forløb

Døgnflyt & Logistik APS blev ansat til at udføre "Transport af 4 senge, 2 kommoder, 2 klædeskabe, 6 bogreoler og 2 sofaer fra København S til Glostrup" mandag den. 05 oktober 2020. De var oppe imod 7 andre flyttefirmaer. Kunden modtog det første tilbud efter kun 24 minutter fra Flytte-Fætteren. Gennemsnitsprisen var på 2.815 kr og kunden sparede omkring 1.500 kr.

Udføres

05 oktober 2020

Gennemsnitlig bud

2.815 kr

Besparelse

1.500 kr

Bedømmelser

Bedømmelse: 4,4 ud af 5 stjerner
Baseret på: 766 bedømmelser.

Fra Kunde148013 Igår

Flytning af 3-vær. lejlighed fra Herning til Brande
" Man skal sikre sig, at hele éns flyttelæs kan stuves ind i en 25 m2 kassevogn. Aftal med firmaet at alt skal flyttes for den givne pris. Je
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Svar fra Døgnflyt & Logistik APS:
Idag
" Hej Ilse, vi takker for din bedømmelse. Vi er dog lidt forvirret over hvorfor vi kun får 2 stjerner, da aftalen var klar at det kun 25 kubik der skulle flyttes, vi fortalte inden ankomst at det hele ikke kan være i bilen , og tilbød 50 kubik , du holdte dig til 25 kubik og sagde vi skulle få så meget med som muligt? Vi tager selvfølgelig kritikken til os da vi altid prøver og forbedre os, måske var vi ikke klare nok i aftalen hvad den indebar og det beklager vi. Hvis der er andet vi kan hjælpe med eller hvis du har brug for at tale med os vil vi være klar til at hjælpe :-) Ellers ønsker vi dig en god dag og god weekend. Mvh Døgnflyt og logistik Aps teamet.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 5.500 kr.

Fra Kunde140700 26-08-2020

Flytning fra pulterkammer til lejlighed fra Højbjerg til Næstved
" Rigtigt godt flyttefirma. Kan kun anbefales.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.901 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.801 kr.

Fra Kunde145172 10-08-2020

Flytning af 2-vær. lejlighed i Horsens
" Bortset fra forsinkelsen, var vi meget tilfredse med firmaet. De holdt os informeret om forsinkelsen.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.500 kr.

Fra Kunde106739 04-08-2020

Flytning af 2-vær. lejlighed fra Randers NV til København S
" Super god service . Virkelig flinke Og fleksible medarbejder.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 2.000 kr.

Fra Kunde143849 16-07-2020

Flytning af 2-vær. lejlighed fra Aalborg Ø til København N
" Vi havde en virkelig god oplevelse. På flyttedag en blev vi ringet og om formiddagen og fik et mere præcist tidspunkt inden for vores tids interval. Ca en time inden de var på adressen ringede de igen og fortalte hvor langt de var. Virkelig søde og hjælpsomme mennesker der udførte opgaven upåklageligt. Da de var tæt på den nye adresse ringede de igen for at sikrer der var nogle til at lukke den ind. Alt i alt en virkelig god oplevelse og når vi engang skal flytte fra vores lejlighed, kunne vi helt sikkert godt finde på at bruge dem igen.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 8.600 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 599 kr.

Fra Kunde142010 06-07-2020

Udlandsflytning fra Aarhus C til Wohnste(Tyskland)
" Dygtige, imodekommende flyttemænd. Godt email-kontakt i forvejen.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 7.100 kr.

Fra Kunde142329 04-07-2020

Flytning fra pulterkammer til lejlighed fra Glostrup til Slagelse
" Virkelig positiv oplevelse, fulde af sjov og godt humør :-)
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 5.000 kr.

Fra Kunde142726 08-06-2020

Flytning fra 3-vær. lejlighed til hus fra Herning til Tørring
" 100% anbefale! Løsnings orienteret, kreative og hurtig.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.701 kr.

Fra Kunde139209 08-06-2020

Flytning af 4-vær. hus fra Skanderborg til Odder
" Vi havde fornøjelsen af at flytte med Daniel og Stefan, og blev mødt af to enormt glæde personligheder som gjorde en ellers stresset oplevelse til en fed oplevelse.

De fik løst opgaven fejlfrit og hurtigt og med godt humør hele vejen igennem.

Derudover var firmaet enormt fleksibelt, da det var muligt at rykke flytningen to dage frem. Det var virkelig noget der betød meget for os.

Så vi er fuldt ud tilfredse kunder! Og vi vælger helt sikkert dette firma igen en anden gang.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse

Fra Kunde143156 27-05-2020

Fragt af klædeskab fra Hedehusene til København S
" Det hele blev udført som aftalt af nogle stærke folk
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 399 kr.

Fra Kunde141419 20-05-2020

Pris på flytning af klædeskab fra Kolding til Viby Sjælland
" Super fint, de gav besked som aftalt. Behandlede møblet pænt, bar ind og satte på plads, flinke fyre :-D
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse

Fra Kunde141700 16-05-2020

Flytning fra 3-vær. hus til lejlighed fra Vester Skerninge til Næstved
" Meget servicemindede og kompentente, samt flinke folk, som vi fik en hyggelig snak med i pauserne.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 6.100 kr.

Fra Kunde79594 07-05-2020

Flytning af 4-vær. lejlighed fra København SV til Løgstør
" Super arbejde! Daniel og Martin fragtede vores møbler sikkert frem til vores nye hjem!
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 8.566 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 6.001 kr.

Fra Kunde138366 20-04-2020

Flytning fra 2-vær. hus til lejlighed fra Middelfart til Hillerød
" Det har været en rigtig god flytning hvor alt gik efter planen. Flinke folk med gode muskler. Tak
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 5.001 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.500 kr.

Fra Kunde79759 07-04-2020

Flytning fra 3-vær. hus til lejlighed fra Maribo til Nakskov
" Jeg fik "besøg" af to mænd til flytningen internt på Lolland pr. 1. april. Venlighed og god kommunikation. Alt forløb som det skulle. Denne corona-tid blev der også taget behørigt hensyn til. Firmaet vil jeg anbefale. De var endda noget billigere end alternativerne. Mvh.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.100 kr.

Fra Kunde139135 02-04-2020

80 m² lagerflytning i Korsør
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 999 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 4.401 kr.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 13.501 kr.