Få tilbud fra KHA Service og andre lokale flyttefirmaer

Gratis og uforpligtende. Gør som 191.037 andre danskere
  • Nemt, hurtigt og gratis
  • Vores kunder har sparet 139,3 mio. kr
  • Flyttemænd i hele landet
  • trustpilot

KHA Service

cvr. lille-smiley.
Antal ansatte
2
Grundlagt
2017
Betalingsmuligheder
cash. wiretransfer. mobile-pay.
Betalingstidspunkt
På forhånd, under udførelsen og efter udførelsen
Medlem siden
14-05-2020
Seneste aktivitet
14-05-2020
Brancher
Flytning og transport
Telefonnummer
52300063
Adresse
Byglandsgade 1B, 2. th., 2300 København
Regnskab

Billeder

Firmabeskrivelse

KHA Service har kompetencerne til at håndtere professionelle flytninger, vi flytter private hjem, virksomheder, kommuner og andre institutioner.

Et personligt og professionelt firma, med erfarne og veluddannede mænd som kan håndtere alle slags flytteopgaver og enhver form for transport.

Vi kører i København hvor hovedsædet er, såvel som resten af Danmark. Dagligt har vi arbejdsopgaver i hele landet, som omfatter transport og flytning.

Korrekt håndtering af flyttegodset under hele forløbet sikrer dig som kunde den optimale oplevelse sammen med os. Vi bruger flytteudstyr som et led i sikring af dit bohave, dette omhandler flyttetæpper, stropper, flytte seler, rullevogne, sækkevogne, flyttehunde mm.

Vores speciale som Transport firma er at, vi forstår vigtigheden af tidsplaner og deadlines som skal overholdes. Punktlighed prioriterer vi meget højt, og er et essentielt led i vores forretning. Alle kunder bliver mødt med med en professionel tilgang til jeres personlige ejendele.

Hos os tilbyder vi uforpligtende tilbud på din flytning, dette kan gøres ved at ringe til os, eller send gerne en mail.

Vi foretager flytninger og transporteringer af gods, alle ugens dage, og er aktive som transport firma 24 timer i døgnet.

Alle henvendelser bliver besvaret ASAP.

Kundevilkår

Alle kunder skal som udgangspunkt være 100 % tilfredse med det udførte arbejde.
Derfor er den indledende samtale/besigtigelse vigtig for os, da vi derved afstemmer gensidige forventninger uden at levne plads til tvivl og misforståelser.
Hvis besigtigelse ikke er muligt forventes det, at kunden giver en ærlig og nøje beskrivelse af opgavens beskaffenhed.