"Det var 2 helt nye flyttemænd, sagde chefen. Den ene meget sæd der for 2 stjerner, den anden var en ubehagelig type, som ikke passer til service branchen. Firmaet i sig selv er svært at bedømme, men ikke ok at sætte 2 helt nye flyttemænd sammen hvor kommunikationen var svær med den eneboer og helt umulig med den anden part. Mine møbler blev ikke løftet, men kurret hen af gulvet. De var i mega dårlig form og holdt mange pauser - fortryde helt at jeg betalte- skulle ha haft afslag hos chefen.- alle møbler skulle ha været gennemgået inden 24 timer- h ulmet jeg ikke b nåede og derfor ikke kunne få erstatning…tror jeg finder et andet firma- næsten gang jeg flytter.
"Jeg blev nødt til at aflyse flyttefirmaet, da de var adskillige timer forsinket. Chefen kunne ikke få fat i flyttemændene. Jeg vil aldrig booke dem igen.
"Rigtig god samlet oplevelse. God kommunikation og punktlighed. Desværre kom der mindre skræmmer på vores dørkarme ved flytning af sofaen - af denne grund 4 stjerner.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 300 kr.
Svar fra RykFlyt:
09-06-2021
"Mange tak for din bedømmelse! Husk og tjek vores Facebook side ud med mange gode billeder fra vores hverdage ude hos kunderne💪 Rykflyt