"Super service. Hyrede dem til flytning af sofa. God kommunikation hele vejen igennem, nemme at komme i kontakt med, punktlige og friske fyre. Kan kun anbefale dem.
"Pligtopfyldende. Nemme at komme i kontakt med. God oplevelse og rimelige i pris.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Fra Kunde116093 30-08-2018
Pris på fragt af seng, bogreol, bord og dobbeltseng fra København N til Bjerringbro
"Leveringen blev anuleret 2 minutter før aftalt afhentning, grundet at bilen ikke ville starte. Dette er naturligvis meget uheldigt da det har kostet mig en hel del ferie og transport tid.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Svar fra Send den hjem Transport:
30-08-2018
"Hej Michela. Tak for din bedømmelse. Vi havde problem er med bilen denne dag, som du skriver. Vi kunne ikke forudse dette. Det kan desværre ske. Jeg beklager for at det har kostet dig din ferie. Jeg håber trodsalt at du er kommet på plads.
"Det var en frygtelig oplevelse og ALT gik galt. Hvis jeg kunne give -stjerner, så gjorde jeg det. BRUG DEM ALDRIG!!
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 4.254 kr.
Svar fra Send den hjem Transport:
19-08-2018
"Hej. Tak for din bedømmelse. På sådanne lange ture, kan der opstå forsinkelser. I dette tilfælde var vidforsinkede på vej mod dig. Vi brugte dog en del tid på at ompakke dine ting, fordi dine skabe ikke var skildt ad, hvilket der står klart og tydeligt i vores betingelser. Men efter dit ønske, prøvede vi alligevel og gøre vores bedste ved at pakke bilen uden at dine møbler var skildt ad. Dette kræver længere tid, da det skal koordineres ordenligt i bilen, netop fordi det fylder meget. I og med at at pakning at bilen automatisk tager længere tid, bliver vi selvfølgelig også forsinket på vej tilbage. Vi beklager at du føler at du har haft en dårlig oplevelse med os. Vi gør altid vores bedste for at gøre alle glade. Håber trodsalt at i er faldet godt på plads i det nye. Dbh - send den hjem transport
"Det var en travl uge for firmaet, så derfor tog det noget tid at få en estimering på hvornår de kom. Men de klarede jobbet rigtig flot uden beklagelse over min pokkers vindeltrappe når det så var. Søde mennesker med et godt tag på deres fag.
"Flyttefolkene var flinke og hjælpsomme, men var fire timer forsinkede. Det virker som om de havde taget fint vare på mine ting, men der dog kommet slitage på et møbel efter flytningen.
"Da de kom, mente de at der var mere at flytte end vi havde aftalt. De hævede prisen fra 1.300 til 2.500. De arbejdede effektivt i 1 1/2 time og holdt 1/2 times pause.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 2.200 kr.
Svar fra Send den hjem Transport:
05-08-2018
"Hej Sven. Tak for din bedømmelse. Aftalen var: 2 sofaer, 2 stole, 2 flyttekasser, samt 1 bord. Da din kone sagde at ingen af hårde hvidevarer skulle med alligevel. Derfor fik i den aftalte pris på 1300.- I ender dog med at have: 2 elevationssenge 18 flyttekasser, 12 stole, 2 lænestole, 2 sofastole, 1 sengeramme, 2 sofaer, 2 sofaborde, 3 store guvtæpper, 4 flyttekasser med planter, 2 kommoder, samt andet småtteri. Så derfor gælder den aftalte pris på 1300.- selvfølgelig ikke. Vi giver jer en fast pris på det aftalte i telefonen. Havde det været et møbel eller 2-3 kasser ekstra, havde vi aldrig gået i for små sko og påregnet jer ekstra. Det kunne vi ikke drømme om. Men det var desværre ikke tilfældet, da der var 10 gange så meget som aftalt. Håber dog at i er faldet på plads i jeres nye hus. Rigtig god dag til jer begge.
"Fantastisk service! Kan kun varmt anbefale! Da jeg ikke kunne få mit store massive spisebord op på 5. sal hjalp de mig med at få benene af bordet (hvilket er meget besværligt) og sørge for at det kunne komme ind, selvom jeg havde givet op. Det var et arvestykke og jeg var så uendeligt glad for at de ville bruge ekstra tid og besvær selvom de havde travlt. Tak tak og tak.
"Havde en aftale med dem om at de skulle være ved mig Fredag mellem klokken 12 og 14, og de sagde de ville ringe ca 30min før de var fremme, super.. på selve dagen får jeg så en opringning klokken 13. at deres bil var på værksted, og de havde forsøgt at finde en løsning på det hele dagen, men havde åbenbart ikke lige overvejet lige at ringe og sige det til en? Tænker at klokken 13 har det ikke været en nyhed for dem at bilen var i stykker og de ikke kunne løse opgaven.. Alt i alt endte det med at jeg hev fat i et af de andre tilbud jeg havde fået, og fik dem til at løse opgaven for mig i stedet, hvor jeg kun har pæne ord at sige..
"Den 16. juli hyrede jeg firmaet mhp. at udføre flytning den 1. august. Efter forgæves at have skrevet og ringet til firmaet mhp. at aftale tidspunkt på dagen for flytningen, blev jeg så den 30. juli (altså to dage før opgaven skulle gennemføres), ringet op af firmaet med besked om, at de alligevel ikke kunne gennemføre flytningen, fordi de var fuldbooket...