"Helt kort var gav HSF en god pris og var utrolig venlige og hjælpsomme ved ankomst. MEN stort minus til kommunikationen og præcision. Fordi: Alt kommunikation skulle ske på eget initiativ, hvilket betød at jeg selv måtte ringe HSF op og ringe til de forskellige ansvarlige, da min baggage stadig ikke blev hentet eller var fremme mange timer efter aftalen. Samtidig var en kasse ødelagt og et bord ridset ved flytningen. Så ok siden det var et godt tilbud og mine ting kom frem på den aftalte dag, men lav score siden servicen hverken var "nem" eller tryg.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 8.999 kr.
Svar fra Mas Logistik & flyt ApS:
01-09-2019
"Vi forstår din frustration over dette, da man til på et tidspunkt ville tænk “kommer det overhovedet? Men vi er ved at rette op på dette. Beklager endnu engang
"De kom 2-3 timer for sent. Ringede først om det da de var de første 20 min forsinkede. Det er det eneste punkt som haltede. Ellers var jeg fuldt tilfreds! De var hurtigere til flytningen end forventet. De var imødekommende og humøret var højt! Vil gerne anbefale HSF til andre, dog med det i mente at der kan opstå forsinkelser.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 4.150 kr.
Svar fra Mas Logistik & flyt ApS:
04-09-2019
"Flyttemændene havde et par opgaver den dag, så der var lidt stres på og det gik desværre udover dig. Vi ville vise noget meget bedre hvis du nu skulle bruge os igen. Og tak for de søde ord. 🤩🤩
"Vi var meget tilfreds med hele forløbet, vi fik flyttet alt det vi havde skrevet på listen . Vi var derimod bekymret for flyttemændene , der var ikke nogen form for hjælpemidler, og alt skulle op på 2 sal.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 3.400 kr.
Svar fra Mas Logistik & flyt ApS:
04-09-2019
"Vi glad for du har haft en god oplevelse med flytning🤩🤩
"Der har været stor fejlkommunikation mellem HSF og de flyttefolk, som kom ud og udførte opgaven, hvilket gav selvfølgelig trykkede stemningen lidt. Derudover var vi ikke blevet gjort opmærksom på, at vi skulle opgive, hvor mange meter der var fra lejligheden til, hvor flyttebilen kan parkeres - hvilket igen skabte lidt problemer, så vi var nødsaget til at flytte hele kælderrummet selv og hjælpe til med at bære flyttekasserne op i den nye lejlighed. Flere af vores møbler har desværre også fået flotte sorte fingre på, som ikke kan komme væk. Men flyttemændene var rigtig søde og gode at snakke med.
"Virkelig kompetente gutter. De ved virkelig hvad de laver lige fra nedbæring, pakning af bil til at bære op igen. Alt dette bliver samtidig gjort med et smil. Alt i alt en fantastisk oplevelse
"Firmaet kom en time for sent. Flyttefolkene blev vrede og var ligeglad og sure ridser på skænk skab, madresserne var våde og snavs på, fordi de påstod deres chef ikke havde meddelt dem de skulle på 1sal.Jeg har bevis på jeg d. 7juli skrev 1sal på SMS til firmaet,, han påstår.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.499 kr.
Svar fra Mas Logistik & flyt ApS:
02-08-2019
"1. Først og fremmest den behandling du behandlet vores flyttemænd er på ingen måder okey. 2. Vi ringet i god til og informeret dig om at vi er en time forsinket. 3 din inventarliste passede på ingen måder, da du skriver at du har 1kommode også er der 4 det samme med bord, du skriver 1 bord så der 5, sådan blive det bare ved. Du siger at det stueetage men så kommer vi til 1.sal? Udover det så der en port hvor bilen ikke kunne køre ind, og vi skulle så gå 60m frem og 60 meter tilbage. Du beskyldt flyttemænd at de gjorde din flyttekasser våde og de var gennemblødte ligeså snart vi kom ud til dig. Flyttemand forklare dig stille og roligt tingende så smider du dem ud af din lejlighed? Det er på ingen måder okey. Og du startet med at sige at det står i bekræftelsen den vi sendte, jeg fandt den frem og vist dig at det ikke står der, så siger du at du glemt at det var mundtlige i aftalt det? Men over alle omstændigheder så vi ked af at du har haft en dårlige oplevelse med os.
"Vildt dårlig, kom 4 timer for sent, havde enda skrevet dagen før om De nu kom kl 10, og ja ingen problem.. pakke en flyttebil, ku de ikke til UG men det gik da, næsten fik alt undtagen en kommode med.. hvis man har god tid kan de vel godt anbefales 😂😂 bruger det ikke mere
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 2.501 kr.
Svar fra Mas Logistik & flyt ApS:
07-08-2019
"Firmaet har fået ny ejer. Det vil sige vi har ændret på alle de fejl, den gamle ejer gjorde.
"Arbejdet er der ikke noget at sætte en finger på, så det er jeg vældig tilfreds med. Men at få en faktura er en by i Rusland, jeg står i den situation at jeg muligvis ikke kan få pengene retur af min boligforening, da de åbenbart ikke kan finde ud af at sende en faktura så hold jer langt væk fra dette klamphugger firma
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Svar fra Mas Logistik & flyt ApS:
14-07-2019
"Hej Michael. Vi beklager over forsinkelsen angående fakturaen. Og vi nu glad for at du tilfreds med arbejdet😊. Men jeg mener at vi fortjent mere end 1 stjerne.
"Jeg havde skrevet en udførlig liste over inventaret, der blev modtaget med et: ‘bare rolig, vi går ikke i så små sko’. Så jeg tænkte: fint, så er der rigelig plads i deres transportmiddel. De kom alligevel med en for lille vogn og en helt anden forkortet liste, end den jeg havde sendt. De kunne ikke have det hele, og jeg var nødt til selv at køre frem og tilbage mellem Fyn og Vanløse efter det sidste. De to flytteflok gjorde det godt. Min far og jeg hjælp med at bære tingene op på 2. sal - det gjorde vi gerne. Men da vi til sidst diskuterede, hvordan vi skulle få det store plankebord op, sagde de, at de havde en anden aftale, så vi måtte skynde os lidt. Det var ufedt. De havde jo slet ikke været nær færdige, hvis ikke vi havde hjulpet så meget, som vi gjorde. Bordet kom op uden ben, men fik en masse skader på den smukke plade i kampen. Jeg kan desværre ikke sige, at jeg var tilfreds med HSF.
"Meget skuffende oplevelse på alle niveauer, og aftalen endte med at gå i opløsning fordi firmaet havde lavet aftale om at flytte klaver men var ude af stand til det, hvorfor jeg stod med alle mine ting uden et flyttefirma
"Fire timer forsinket. Men kunne ikke ringe mig og fortælle de havde problem med sin kunde da var før mig. Jeg blev nød til at ringe flere ganger og spørge chefen for firmaet hvorhenne hans ansatte var da sku være hos mig. Chefen kunne heller ikke fortælle hvorhenne de var eller hvorfor de var forsinkede. Sagde bare de kommer snart og fandt på at det var en trafikuheld som var årsagen til at se var forsinkede. Fik høre på en anden forklaring når de kom til mig. Og jeg oplever at ham da sku holde styr på det af de ansatte hør ikke på når jeg fortæller hvordan de sku gøre når de kom til den nye lejligheden lmed mine ting. (Jeg kunne ikke komme dertil samtidigt som dem). Tre unge fyrer som kommer- med ikke så meget erfaring får jeg en fornemmelse af - heller ikke lært hvordan man skal ringe sine kunder når det ikke går som planlagt - selvom de skriver på hjemmesiden at de har mange års erfaring og er professionelle.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 3.500 kr.
Svar fra Mas Logistik & flyt ApS:
07-08-2019
"Firmaet har nu fået ny ejer, og vi prøver at rette på alle deres fejl.