"Fagfolkenes Flytteforretning var meget præcise og venlige. Gjorde sig umage med at flytte flyglet ind på plads selv om arbejdsforholdene var vanskelige.
Stor ros og dejligt også med lidt god humor fra dem der arbejder hårdt :-)
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 2.300 kr.
Svar fra Fagfolkenes Flytteforretning A/S:
11-05-2011
"Tak for en meget fin bedømmelse af vores arbejde for dig,den er vi meget glade for. hilsen klaverdrengene
"Tak for din bedømmelse,undrer mig bare over at vi kun har fået et 4 tal for flytning af 10 kasser,et spejl og en lille kommode,vi er kommet præcis til tiden,intet er i stykker,ja men hvad skal der så til for at få et 5 tal i bedømmelse? med venlig hilsen flyttefolkene.
"Da vi ikke selv har været til stede kan vi ikke bedømme arbejdets kvalitet - men vi går ud fra, at den er helt i top. Manglede kun en lidt hurtigere tilbagemelding på den endelig aftale (for at vide, at det var i orden). Alt var i orden :-).
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 250 kr.
Svar fra Fagfolkenes Flytteforretning A/S:
27-04-2011
"Tak for din bedømmelse,den er vi glade for. med hensyn til tilbagemelding om vi havde hentet klaveret til tiden,,ja det forstår vi ikke rigtig,vi ringede da vi kørte fra afhentnings adressen,men tlf.blev ikke taget,og det kan være fordi at du var på grønland,og der er tiden jo 4 timer bagud. hilsen klaverdrengene.
"Jeg er yderst tilfreds med dette flyttefirma, jeg vil ikke have skrupler over at anbefale dem til andre. Det var 2 dygtige flyttefolk, der klarede min flytning. Jeg har rost dem personligt på dagen samt ringet da flyttekasserne var tomme, og igen roste jeg folkene. Tak for en uvurderlig hjælp.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Svar fra Fagfolkenes Flytteforretning A/S:
27-04-2011
"Tak for en meget fin bedømmelse,den er vi meget glade for. hilsen flyttefolkene.
"Super fantastske flyttefolk..!!!!!! Flytningen tog dog en del timer længere end oplyst, da jeg ikke havde fået besked på, at der skulle hentes 3 klaverer på vejen. Dette skal lige understreges, bebrejder jeg ikke de to flyttefolk, men det havde været godt at være informeret om det på forhånd, da jeg havde arrangeret hjælp om eftermiddagen og ikke så sent som kl. 20 om aftenen.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 3.000 kr.
Svar fra Fagfolkenes Flytteforretning A/S:
07-04-2011
"Kære mette. Beklager at du har misforstået vores samtale i telefonen,men du har fået af vide at i din pris af flytning af et hus i ålborg,til vipperød på sjælland til 5000 kr var på tur med noget andet flyttegods,ellers kan vi jo ikke gøre det til 5000 kr.vel? Men tak for din bedømmelse ,hilsen flyttefolkene.
"Tak for en meget fin bedømmelse,den er vi glade for,men er vi kommet forsent på din opgave? vi har intet hørt fra vores klaverdrenge om dette. med venlig hilsen. Fagfolkenes flytteforretning.
"Alt forløb fint, men et par småting skal lige nævnes:
Jeg skulle bruge fire skåle til at sætte under klaveret, firmaet havde ikke nævnt at de kostede 200 og skulle betales kontant. Det ville nok have været smart, bla fordi mange ikke har kontanter på sig, feks mig.
Selvom firmaet foretrækker kontant betaling, fik jeg alligevel til slut lov til at bruge kort. Der burde være en klar politik på området, så kunden ikke skal stå og tale for sin syge moster for at får lov til at bruge kort.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 300 kr.
Svar fra Fagfolkenes Flytteforretning A/S:
01-04-2011
"Hej mikam. tusind tak for en meget fin bedømmelse,den er vi meget glade for.med hensyn til de 4 underskåle til hjulene under klaveret,dem har vi købt hos en klaverhandler til 2oo kr,og vi tjener altså ikke noget på det,det er ren service fra vores side af,og med hensyn til betaling,så står der i vores betalingsbetingelser under servicebyen,at der skal betales kontant,men de fleste kunder kigger ikke under firmaprofiler hvor det hele står.
"Når firmaet kun har opnået 4 i punktlighed skyldes det, at flyttefolkene mødte op 2 timer før det aftalte tidspunkt, uden at meddele dette pr. telefon.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Svar fra Fagfolkenes Flytteforretning A/S:
30-03-2011
"Hej poul. tak for din fine anmeldelse,den er vi meget glad for. med hensyn til at vi mødte tidligere,end vi havde aftalt,var fordi vores folk var på vej til en kunde,der så meldte afbud,de kørte i det samme forbi dig,og derfor forsøgte de at få opgaven med det samme,så det var derfor. med venlig hilsen. fagfolkenes flytteforretning.
"Kontakten til servicebyen/Fagfolkenes Flytteforretning var ikke tilfredsstillende. Jeg kontaktede dem, da jeg havde fået bud på min opgave og jeg blev aldrig ringet op. Jeg rykkede flere gange for svar på tidspunkt for flytningen og blev endelig lovet den 7/1, hvor jeg tog en fridag. Det viste sig så, at Jan havde lovet for meget og at Casper ikke kunne om fredagen og jeg måtte derfor tage en hjemmearbejdsdag og få min mor til, at lukke dem ind i Vejle. Flytningen var helt tilfredsstillende.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 600 kr.
Svar fra Fagfolkenes Flytteforretning A/S:
02-03-2011
"Det er svært at gøre kunderne tilfredse,især når kunden kontakter 2 forskellige firmaer og ikke kan huske hvem de har en aftale med,og med hensyn til at man ikke kan komme i kontakt med os,det passer ikke,vi sidder 4 mand på kontoret fra mandag til fredak.fra kl.0600 til kl 1700 hvor vi lukker,men telefonerne bliver viderstillet til vores mobil numre efter kl 1700,nå,men tak fordi du var tilfreds med vores arbejde for dig
"Hej. Beklager at vi har taget for meget for din transport ,der er sket en kontorfejl,vi sender dig straks 250 kr tilbage på en check. med venlig hilsen Henning Lauritsen. Ps.Håber du vil bruge os en anden gang.
Kunne godt tænke mig at vide om du har modtaget checken på de 250 kr.
"Tak for en god bedømmelse,men det piner os at det kun blev et 4 tal,for vi mener at vi gjorde alt hvad vi kunne. Danmark var sneet inde den dag,vi var 5 timer på denne opgave,hvoraf vi holdt i kø i de 4 timer,vi ringede til kunden og sagde det,og holdt firmaet og kunden under rettet hele tiden. ja,det var en lorte dag,18 timer var vi ude at køre for 4 kunder,næste gang så kører vi altså ikke ud i sådan et snevej,hvor hele danmark ellers bliver hjemme. hilsen klaverdrengene.
"Opgaven var større end forventet på trods af forudgående besøg fra flyttefirmat. Folk på stedet var i godt humør - selv efter mere end 12 timer. På forespørgsel på dagen om muligt flere folk var svaret, at eventuelle reserver var sendt hjem(?), dagen efter var svaret, at der ikke var flere folk til rådighed. Efter besøg og tilbud inden flytning mener Firmaet sig berettiget til ekstraregning på 33% af tilbudsbeløbet forårsaget af, at ikke alle kasser var færdigpakket ved starten.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Svar fra Fagfolkenes Flytteforretning A/S:
07-01-2011
"Kære Hans. Ja,opgaven blev større end forventet,men det skyldes at i ikke have pakket de 100 ks som i have modtaget,men kun ca.25 ks. ensvidere fik i kørt ca.30 ks mere ud på selve flyttedagen,dvs at der blev pakket ca.100ks på selve flyttedagen,og det har ca.kostet 4-5 timer ekstra med de 4 mand?2 store lastbiler.vi kørte fra 0700 morgen til vi kom i firmaet kl.0130 om natten,så derfor aftalte vi med dig ,at det skulle koste 4000kr ?moms mere ,end vi have givet tilbud på- mvh.henning