"Dygtige flyttefolk. De var der på den aftalte tid. Og klarede flytningen perfekt. De havde endda samlet vores sofa, da vi ankom til den nye lejlighed og passede godt på vores ting. Der hvor jeg er utilfreds. Det er at jeg fik en ekstra regning på 3000, fordi, der ikke var plads til det hele i bilen. Så de måtte køre en ekstra tur med et lille læs. Der står godt nok i kontrakten, at de stiller en bil med 25 kbm til rådighed. Der skal man lige være opmærksom på, at det er en kassevogn og ikke en lastvogn. Havde beskrevet flytningen, som en 3 værelses, alm møbleret, plus et fyldt kælderrum. Tænker man, som en erfaren flyttevirksomhed, burde vide, at en mindre kassevogn, ikke kan rumme den størrelse flytning. Jeg fik et tilbud på 5999,- hvilket jeg synes lød som en ok pris. Og efter jeg ringede og snakkede med firmaet, i telefonen. Var det også min opfattelse, at det var tilbuddet på hele flytningen. Blev ihvertfald ikke oplyst, om at det kunne blive dyrere. Jeg skulle bare besvare mailen/kontrakten og så var det på plads. Mens flytningen er i gang, får jeg så af vide, at det hele ikke kan være på bilen og det bliver 3000 ekstra. Så kan I jo selvfølgelig komme med den smøre jeg fik med at jeg kunne bare have læst kontrakten, som fylder mindre en a4 side osv. Det ændre ikke på at jeg føler mig snydt, og at lægge 50% oveni prisen midt under en flytning er fandme dårlig stil. Hvis i havde givet et tilbud på 9000 til at starte med, havde jeg aldrig accepteret tilbuddet. Men en smart måde at få presset folk, i en presset situation. De to stjerner i får, er i respekt for jeres flyttefolk, ellers var det 0 stjerner herfra
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Svar fra Døgnflyt & Logistik APS:
23-05-2022
"Hej Nikolaj vi takker for din bedømmelse. Vi beklager der har været en miskommunikation undervejs, jeg har den opfattelse at vi altid oplyser vores kunder hvordan vores tilbud er skruet sammen, når vi afgiver en pris er det for max antal kubik, som i dit tilfælde var 25 kubik, dvs når 25 kubik er flyttet er det 5999kr man betaler for. Ønsker man 25 kubik igen kan man få dette til 50 procent af prisen og i dit tilfælde var det så de 3000kr. Jeg forstår ikke helt hvor det skulle have været bondefangeri eller snyd? Du ender med at betale 9000kr, det er korrekt , dog blev der også flyttet 25 kubik mere så du samlet fik 50 kubik. Når dette er sagt kan jeg også læse på din bedømmelse at du ønsker mere informationen inden flytningen start, og frustrationen bunder ud i at det kom bag på dig, dette tager vi til os og kigger alvorligt på dette, for sådan skal det selvfølgelig ikke være, det er ikke sådan vi driver forretning eller har tænkt os og gøre i fremtiden. Jeg takker derfor for din anmeldelse, og tager kritikken af kontoret yderst alvorligt. Vi håber ellers i har flyttet godt ind, og ønsker jer en rigtig god dag.
"Igennem servicebyen fik vi 3 tilbud. Døgnflyt&logostik var de billigste og jeg har svært ved at se hvordan andre skulle være bedre. De kom til tiden, var super venlige og imødekommende og passede rigtig godt på vores ting. Alt i alt var det en rigtig godt oplevelse. Jeg kan helt klart anbefale Døgnflyt&logostik, ligesom det uden tvivl er dem vi bruger igen til vores næste flytning.
"Vi kan varmt anbefale Døgnflyt og Logistik. Alle spørgsmål vi havde inden flytningen blev besvaret hurtigt og selve flyttedagen kunne ikke være gået bedre.
"det var en god flytning. søde og hjælpsomme unge mennesker, der ikke holdt pausehilsen ha efter hvert løft. jeg kan kun anbefale at overlade sin flytning til dem.
"De kunde ikke få op sofaen til mit 6:e sal uden tog den istället til lagerlokale, hvilket iof var godt. Jag betalade fortsat samme pris som för at få op sofaen. Lidt vel dyrt synes jeg. De så aldrig mit mejl om at det var en tung sofa og gav först pris 1499 kr via Servicebyen, derefter dubblerades priset i mejl til 3000 kr. Det er vad jeg tidligere betalt for en hel lejligheds-flyt til samme leilighed. Ellers trevlige.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Svar fra Døgnflyt & Logistik APS:
09-10-2021
"Hejsa vi takker for din bedømmelse, mht. sofaen var den meget tung og derfor prisen, der er desværre ikke forskel om den skulle bæres op eller flyttes til en anden adresse, da sofaen stadig skulle bæres med den samme vægt. I stedet for opbæring kørte vi sofaen 7 km fra adressen uden ekstra betaling :-) jeg forstår hvis du synes det var dyrt, men vi aftalte prisen i meget god tid før vi ankom, og du kunne annullere hvis du ikke synes om prisen :-(. Vi tager alle bedømmelser alvorligt og vil kigge på sagen så samme fejl ikke opstår fremover, vi beklager hvis oplevelsen ikke var i top. Mvh Døgnflyt Logistik teamet.