" Kommentar:
Tak for din bedømmelse. Vi er på ingen måde enige i de ting, du skriver. Du har fået en fast timepris, hvorfor du ikke kan henvise til, at prisen blev dobbelt så dyr, som aftalt. Der var ikke aftalt nogen fast pris. Du har på ingen måde fulgt de vedhæftede betingelser, vi har sendt til dig i ordrebekræftelsen. Der var hverken pakket halvt eller helt færdigt, da vi ankom, og vi måtte hjælpe dig og dine børn færdige. Du råbte og skreg af dem, og vi måtte spørge dem, hvor du ville have dine ting, fordi du ikke selv var tilstede til at svare på dette. Det der var pakket, var på ingen måde pakket forsvarligt og efter den pakkevejledning, vi havde sendt dig.
Vi håber, at alle de evt. kommende kunder, der læser dette, vil se bort fra denne useriøse bedømmelse, og derimod vil se på alle vores andre bedømmelser i stedet for. De danner et bedre indtryk af, hvem vi er. Når jeg skriver, ”useriøs bedømmelse” henviser jeg til, at de andre 8 bedømmelser netop denne kunde har givet firmaer. Hvis man ser på trustpilot har denne kunde ikke givet en eneste god bedømmelse til noget firma fra november 2012 frem til nu. Jeg er af den overbevisning, at det desværre siger mere om Ninna end de firmaer, hun har bedømt.
Vi har gentagende gange forsøgt at komme telefonisk i kontakt med dig for at drøfte tingene med dig. Men lige præcis som andre firmaer du har bedømt på trustpilot, har vi desværre ringet forgæves til dig!
Jeg vil afslutte med at ønske tillykke med dit nye sted. Vi håber du og dine børn bliver glade for det.
Med venlig hilsen
Transport Eksperten.