GTB Service ApS
Betalingstidspunkt
Efter udførelsen
Seneste aktivitet
08-08-2024
Forsikring
Er verificeret
Kunder fra ServiceByen
141
Brancher
Rengøring og catering
Adresse
Vermlandsgade 51, 1, 2300 København
Responstid på nye opgaver
18 timer 52 min
Billeder
Firmabeskrivelse
Vi tilbyder rengøring til private samt erhverv og møder altid op med et smil. Vores mission er at levere vores services til fair priser uden at gå ned på kvaliteten, lette hverdagen for vores kunder, så du kan udnytte tiden på det du elsker allermest, mens vi klarer resten samt altid at yde den bedste service for vores kunder. Vores services omfatter rengøring af private hjem, erhvervsrengøring, trappevask, vinduespolering og meget mere. Du kan altid læse mere om GTB Service på vores hjemmeside.
Kundevilkår
Vi starter altid med at udarbejde en arbejdsplan i samarbejde med dig, så du altid er sikker på, hvad du kan forvente. Vi er til rådighed alle ugens dage og kan rykke ud med kort varsel. Ved enkeltstående opgaver, vil der blive fremsendt en faktura, når opgaven er løst og du er 100% tilfreds.
Forsikring
GTB Service ApS er har en ansvarsforsikring hos If der blandt andet dækker, hvis en ansat i GTB Service ApS forstager skade hos en kunde. Kunden skal anmelde skaden senest 48 timer efter opgaven er løst.
Steder hvor GTB Service ApS oftest hyres
Firmaets seneste opgave
Opgave
Rengøring hver anden uge af stue, badeværelse og køkken København S
Rengøring af stue, køkken/alrum, éntre, badeværelse, trappe til 1. sal og badeværelse på 1. sal, ca. 100 kvm. i alt
Forløb
GTB Service ApS vandt opgaven "Rengøring hver anden uge af stue, badeværelse og køkken København S" mandag den. 24 januar 2022. De var oppe imod et andet rengøringsfirma. Kunden modtog det første tilbud efter kun 4 minutter fra GTB Service ApS.
Bedømmelser
Bedømmelse: 4,3 ud af 5 stjerner
Baseret på: 34 bedømmelser.
Fra Kunde144633
19-08-2020
Tilbud på rengøring af 2 rum Brøndby Strand
" Der blev lovet en hovedrengøring, som på ingen måder levede op til forventningerne, da lejligheden endnu ikke er rengjort, men stadig beskidt i en grad, at vi skal erhverve et nyt selskab. Jeg havde på forhånd oplyst, at det var en lejlighed, som ikke var rengjort i nogle år, og at der flød med pap og flasker. Efterfølgende sagde firmaet, at jeg ikke havde været eksplicit omkring rygning og opgavens omfang. Men jeg havde beskrevet opgaven efter bedste evne som lægmand. Derudover må det være fagmanden, som stiller relevante spørgsmål, så de kan udregne priser mm. Efterfølgende har ejendomsservicen fra boligselskabet set lejligheden, og de mener, at vi bør klage over resultatet. Det har vi ikke kræfter til. Det jeg kan overskue er at skrive herinde, så andre ikke kommer ud for det samme. Det eneste positive er at de var meget fleksible ift. hvornår rengøringen skulle finde sted, samt at de var gode til at svare hurtigt.
Fra Kunde130165
28-08-2019
Slutrengøring Kokkedal
" Vi er meget tilfredse med både kommunikation med Helle og udførslen af arbejdet af dygtige og sympatiske folk