Få tilbud fra Hovedstadens service og andre lokale malerfirmaer

Gratis og uforpligtende. Gør som 191.094 andre danskere
  • Nemt, hurtigt og gratis
  • Vores kunder har sparet 139,3 mio. kr
  • Malere i hele landet
  • trustpilot

Hovedstadens service

cvr. lille-smiley.
Antal ansatte
3
Grundlagt
2011
Betalingsmuligheder
cash. wiretransfer.
Betalingstidspunkt
På forhånd, under udførelsen og efter udførelsen
Medlem siden
26-09-2012
Seneste aktivitet
27-09-2013
Antal bedømmelser
2
10 seneste bedømmelser
Brancher
Maler
Telefonnummer
28497086
Adresse
Retortvej 38 kl, 2500 Valby
Regnskab

Billeder

Firmabeskrivelse

HovedstadensService udføre en række services, som sikre jeres ejendom og omgivelser den optimale pleje. Vi udføre blandt andet:



Viceværtsservice, Vedligeholdelse af udendørs arealer, Vinduespolering, VVS-EL-Tømrer-Murer arbejde, alle former for gulvarbejde, Trapperengøring, beboerkontakt, vaskeriservice, Energiaflæsning, Vi tager os af alle indkøb til selskabet.



Hvad enten i ønsker en ejendomsservice, der kun omfatter trappevask eller i ønsker en større pakke, hvor vi eksempelvis også tager os af vinduespoleringen, viceværtservicen og udendørsarealer, Håndværkerydelser, så tilbyder vi en aftale til konkurrencedygtige priser.



Kontakt HovedstadensService og hør mere om vores løsninger

Kundevilkår

Der opretholdes et kvalitetsstyringssystem med basis i firmaets overordnede strategi og systemkrav, som defineret i følgende afsnit.

Systemet omfatter alle firmaets ydelser indenfor områderne:



Rådgivnin

Overvågning af tekniske installationer

Tekniske installationer og anlæg

Maleropgaver

Gulvopgaver

Rengøringsopgaver

Mureropgaver



Systemet dækker alle funktioner og omfatter enhver medarbejder, der beskæftiger sig med disse.

Alle medarbejdere bekendtgøres med og oplæres i brugen af de procedurer, der hører til den enkeltes arbejdsområde og dermed kvalitetssikring.

Alle medarbejdere har pligt til at medvirke til kvalitetsforbedring og vedligeholdelse af procedurerne.

Mål og politik



HovedstadensServicevil i ethvert kundeforhold altid levere produkter og ydelser, der opfylder specificerede egenskaber og kvalitets mål svarende til kundens krav og forventninger:

Kvaliteten opnås ved styring efter procedurer, der baseres på følgende kvalitetspolitik:

•Egenskaber og kvalitets mål for et produkt eller en ydelse skal være specificeret. Målene skal være entydige, let forståelige og opnåelige.


•Enhver ydelse og produktion skal udføres efter planlagte og styrede forhold. Planlægningen skal forebygge fejl, således at alle specificerede krav er opfyldt.


•Ansvarsfordeling og beføjelser skal fastlægges for alle funktioner, der kan påvirke kvaliteten.


•Ledelsen skal regelmæssigt vurdere og revidere kvalitetsstyringen for løbende at forbedre effektiviteten og reducere kvalitetsomkostningerne.


•Ledelsen skal sikre, at kvalitetspolitikken gennemføres og vedligeholdes ved en målrettet motivation og efteruddannelse af alle medarbejdere.


•Ledelsen skal sørge for løbende at afstemme forventningerne til aftalt kvalitet og pris.


Bedømmelser

Bedømmelse: 5,0 ud af 5 stjerner
Baseret på: 2 bedømmelser.

Fra en tidligere kunde

01-10-2012
" Vi har været yderst tilfredse med dem. De kommer prompte og har altid været meget servicemindede, så der har ikke været problemer overhovedet.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse

Fra en tidligere kunde

28-09-2012
" Der var ikke noget at klage over, tværtimod :-) Hovedstadens service har jeg hyret til både maling og til slibning af mit gulv, samt rengøring. Jeg har været yderst tilfreds med resultatet!
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse