Få 5 tilbud på møbeltransport - spar op til 60%

Gratis og uforpligtende. Gør som 191.361 andre danskere
  • Nemt, hurtigt og gratis
  • Vores kunder har sparet 139,5 mio. kr
  • Flyttemænd i hele landet
  • trustpilot

Flytning af lænestole og sovesofa fra Otterup til Odense NV

Produkt: Møbler Antal: 4 Afstand til parkeringsplads (m): 15 Flytnning fra sommer hus til rækkehus, 1 sovesofa + 2 lænestole + sofabor flyttefirma på fyn

Fra

Snerlevænget, 5450 Otterup

Stueetage

Til

Lærkevangen, 5210 Odense NV

Stueetage

24,3 km      29 minutter

Oprettet

05 november 2012

Type

Transport af enkelte møbler

Hvornår?

09-11-2012, fleksibel flyttedato

Flyttefirma hyret

07-11-2012

Alliance Service Group ApS vandt opgaven "Flytning af lænestole og sovesofa fra Otterup til Odense NV" fredag den. 09 november 2012. De var oppe imod 3 andre flyttefirmaer. Kunden modtog det første tilbud efter kun 10 minutter fra Odense Flytteforretning a 2011. Kunden fandt det rette flyttefirma efter kun 38 timer 31 min. Gennemsnitsprisen var på 2.575 kr og kunden sparede mindst 750 kr.

Bedømmelse

Fra Kunde32776 16-11-2012

Flytning af lænestole og sovesofa fra Otterup til Odense NV
" De kom til tiden.
Sofaen skulle hentes i sommerhus område.
Ønskede ikke at følge efter min mor derned.
Gps'en vildledte dem.
Måtte have telefonisk kontakt, før de fandt det.
Tabte sofaen.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 750 kr.
Svar fra Alliance Service Group ApS:
24-11-2012
" Hej Tove.
Tak for din feedback.
Vi er dog uenige i de ting du skriver.
Opgaven blev ukorrekt beskrevet da du bookede den.
Du oplyste at 2 personer ville kunne løfte sofaen.
Det viser sig at være en meget tung sofa, hvor der skulle være sat 3-4 mand på opgaven.
I insisterer herefter stadig på, at den godt kan løftes af 2 mand. Derfor taber de den let, men uden nogen form for skader.
Mht gps: Vi kom fra Kbh og blev "vildledt" 15 m i et sommerhusområde på Fyn. Det er helt korrekt.
Mht mor: din mor bor 45 min kørsel derfra. Hvorfor skulle vi følge efter hende ?
Vi værdsætter konstruktiv kritik og feedback fra kunder, men nogle gange kommer der eksempler, hvor kunden er unfair og man overvejer om man skal kommentere det skrevne.
Dette er en af dem.
mvh
Alliance Service