Få 5 tilbud på flytning - spar op til 60%

Gratis og uforpligtende. Gør som 191.484 andre danskere
  • Nemt, hurtigt og gratis
  • Vores kunder har sparet 139,6 mio. kr
  • Flyttemænd i hele landet
  • trustpilot

Flytning af 2-vær. lejlighed fra Sunds til Herning

Afstand til parkeringsplads (m): 2

Fra

Linåtoften, 7451 Sunds

1. etage

Lejlighed

Til

Ole Rømersvej, 7400 Herning

1. etage

Lejlighed

9,6 km      13 minutter

Oprettet

20 juni 2013

Omfang

Ca. 54 m² 2 værelser Let møbleret

Type

Lejlighedsflytning

Hvornår?

13-07-2013, fleksibel flyttedato

Flyttefirma hyret

04-07-2013

Torsdag den. 04 juli 2013 blev Døgnflyt & Logistik APS hyret, i konkurrence med 5 andre flyttefirmaer, til at udføre "Flytning af 2-vær. lejlighed fra Sunds til Herning". Det første tilbud kom allerede efter 8 minutter. Tilbuddene var i gennemsnit på 3.766 kr og besparelsen udgjorde omkring 1.201 kr.

Bedømmelse

Fra Kunde41702 17-08-2013

Flytning af 2-vær. lejlighed fra Sunds til Herning
" Flyttefirmaet skulle komme mellem kl 12.30 og 14.30 , kl 14 fik jeg sms om at de først kunne være der kl 16 , så der var lidt lang ventetid , da min søn og jeg havde alt klart til kl 12.30. Flyttemændende kom kl 16 ,og havde da meget travlt . Savnede lidt bedre kommunikation gennem hele flytningen . Efter endt flytning mangler jeg min 2 meter høje plante og ringer til flyttemændende som fortæller de har glemt den udenfor den gamle lejlighed . Da jeg ringer 5 min efter de er kørt , havde jeg nok regnet med at de ville køre tilbage og hente den . Udover at miste min plante , blev der ødelagt en lampe og min hvide skænk fik nogle skrammer . Så alt i alt kunne jeg godt have ønsket en bedre flytning . Prisen var egentlig ok , men havde nok håbet på lidt afslag pga lampen og planten.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.201 kr.
Svar fra Døgnflyt & Logistik APS:
19-08-2013
" Kommentar: Hej Jane det er meget uheldigt at din plante blev glemt samt din lampe blev ødelagt, men for at man kan få erstatning, skal man ringe ind til kontoret og fortælle hvad der er sket, derefter ville vi sende det videre til vores forsikring som tager sig af skader.
Vi giver ikke afslag på prisen når indbo bliver ødelagt , men det gøre vores forsikring det er vel derfor vi har en.
Vi synes det er lidt svært og behandle din sag da vi slet ikke har hørt fra dig? Hvis du havde ringet til kontoret havde vi garanteret fundet en god løsning. Vi synes det er lidt af en hård karakter og give 1 stjerne på alle punkter, dvs intet blev udført godt ? det har jeg desværre meget svært ved at tro på.
Vi tager kritikken til os og vil gøre det langt bedre næste gang, vi takker for jeres bedømmelse.
Mvh Døgnflyt

Besparelser for hus- og lejlighedsflytninger