Få 5 tilbud på flytning - spar op til 60%

Gratis og uforpligtende. Gør som 191.422 andre danskere
  • Nemt, hurtigt og gratis
  • Vores kunder har sparet 139,5 mio. kr
  • Flyttemænd i hele landet
  • trustpilot

Flytning af 2-vær. lejlighed fra Aarhus N til Odense C

Vaskemaskine skal flyttes Afstand til parkeringsplads (m): 2-3 En seng, en 2-persons sofa, et sofabord, to mindre lænestole, en reol, et spisebord og fire stole, to små reoler og en kommode. En cykel, en mikrobølgeoven og en vaskemaskine.

Fra

SkejbytoftenLejl, 8200 Aarhus N

3. etage, med elevator

Lejlighed

Til

Kløvervænget, 5000 Odense C

1. etage

Lejlighed

144,6 km      1 time 40 min

Oprettet

07 marts 2014

Omfang

Ca. 60 m² 2 værelser Normalt møbleret

Type

Lejlighedsflytning

Hvornår?

29-03-2014, fleksibel flyttedato

Hvad skal flyttes yderligere?

1 vaskemaskine 1 cykel

Flyttefirma hyret

18-03-2014

Tirsdag den. 18 marts 2014 blev Døgnflyt & Logistik APS hyret, i konkurrence med 9 andre flyttefirmaer, til at udføre "Flytning af 2-vær. lejlighed fra Aarhus N til Odense C". Kunden modtog det første tilbud efter kun 50 minutter fra Nem Trans. Gennemsnitsprisen var på 4.815 kr og kunden sparede mindst 4.201 kr.

Bedømmelse

Fra Kunde51235 05-04-2014

Flytning af 2-vær. lejlighed fra Aarhus N til Odense C
" Skulle have kommet kl.15 - ringede 14.55 og sagde at de var forsinkede men nok kunne være der til 16. Da jeg ringede kl.16 sagde de 17. Da jeg ringede 17 sagde de 17.40 og endte med at dykke op kl.18.
Istedet for at arbejde igennem når de nu var forsinkede har de stået og røget og tjekket telefoner. En lejlighed som det tidligere har taget flyttemænd 30-45 minutter at flytte har taget dem 1,5 time. Da de ringer for at høre om de er på vej har de glemt at få min cykel med så jeg beskriver udførligt hvilken cykel det er som står uden lås ved døren som er min. Det tager dem over 2,5 time at køre fra Århus til Odense - angiveligt fordi at de kører i 80km/h (som jo så stadig ikke skulle tage mere end 1 time og 50 minutter). Når de endelig kommer til Odense er det ikke nogen af dem der siger undskyld. Dagen efter opdager jeg at de har fået den forkerte cykel med - jeg ringer og forklarer det der er sket og de smækker røret på.
I øvrigt har jeg ikke fået afslag i prisen grundet forsinkelsen da de mente at jeg havde flere ting end jeg havde oplyst - på trods af at jeg har skrevet lige præcis de møbler jeg har og enda talt med dem i telefon og beskrevet hvor mange kasser og påser jeg havde.
Jeg har ALDRIG oplevet noget lignende! Og det skal siges at jeg godt har set hvordan de svarer på de her bedømmelser og har dårlige undskyldninger til alt så det er næsten lidt pointless at skrive det her fordi de kommer i hvert fald ikke til at gøre noget anderledes til en anden gang, dog kunne det gøre at nogen af jer der overvejer at bruge dem kunne komme på bedre tanker. Gå langt udenom det her firma, man skal lede længe efter nogle så uprofessionelt og rent ud sagt ubehageligt flyttemænd.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 4.201 kr.
Svar fra Døgnflyt & Logistik APS:
16-04-2014
" Kommentar:
Hej jeg synes det er mærkeligt at du siger vi ikke har arbejdet igennem , at vi har stået og røget ?? Ingen af os ryger ?? Du siger alt det selvom du ikke var på adressen ?? Hvordan kan du bedømme hvordan vi tømte din lejlighed når du slet ikke var til stede ?? For det andet vi havde en aftale ml 16-17 jf. Ordrebekræftelsen du modtog , vi ankom 40 min forsent, det beklager vi dybt og advaret dig om forsinkelsen 2 timer inden vi ankom.
vi tømte din lejlighed fra 3.sal på 45 min, og kørte med det samme nonstop.
Vi beklager hendelsen med cyklen, men når vi ikke får fortalt hvilken cykel vi skal tage med så er det lidt svært ? :-( vi ringede og spurgte hvilken cykel vi skulle tage med , vi aftalte vi skulle tage den pågældende cykel, var det forkert beklager vi selvfølgelig og vil gerne ligge den tilbage igen :-)
PS. Det tog os 45 Min og tømme din lejlighed.
35 min og flytte det hele til 1.sal.
Det synes vi er ret hurtigt alligevel ;-)
Når det er sagt så beklager vi forsinkelsen og vi håber du er flyttet godt ind , trods den uheldige oplevelse.
vi tager alle bedømmelser seriøst og vil gøre alt for det ikke gentager sig.
vi takker for din bedømmelse , fortsat god dag :-)

Mvh Døgnflyt

Besparelser for hus- og lejlighedsflytninger