Få 5 tilbud på flytning - spar op til 60%

Gratis og uforpligtende. Gør som 191.360 andre danskere
  • Nemt, hurtigt og gratis
  • Vores kunder har sparet 139,5 mio. kr
  • Flyttemænd i hele landet
  • trustpilot

Flytning af 2-vær. lejlighed fra Dyssegård til København S

Afstand til parkeringsplads (m): 25 Der skal flyttes fra 2 adresser. 1 i Vangede og 1 på Nørrebro (den på Nørrebro er et værelse på 2. sal) - og flyttes ind på en adresse.
Der er 2 kælderrum der også skal flyttes. + computerudstyr

Fra

Dalstrøget, 2870 Dyssegård

3. etage, med elevator

Lejlighed

Til

Robert Jacobsensvej, 2300 København S

6. etage, med elevator

Lejlighed

29,6 km      28 minutter

Oprettet

27 maj 2016

Omfang

Ca. 100 m² 2 værelser Tæt møbleret

Type

Lejlighedsflytning

Hvornår?

01-07-2016

Hvad skal flyttes yderligere?

Grill

Flyttefirma hyret

19-06-2016

Søndag den. 19 juni 2016 blev AtheneFlyt hyret til at lave "Flytning af 2-vær. lejlighed fra Dyssegård til København S". De var oppe imod 5 andre flyttefirmaer. Det første tilbud kom allerede efter 11 minutter. Det gennemsnitlige bud var på 4.150 kr.

Bedømmelse

Fra Kunde80757 10-07-2016

Flytning af 2-vær. lejlighed fra Dyssegård til København S
" Flyttefolkene Kom 2,5 time for sent. De Ankom med en trailer istedet for flyttebil - påhængt en personbil. Medarbejderne var udmattede og trætte allerede inden de kom. Var nybegyndere hvilket resulterede i meget langsom flytning. Kl 0030( 10,5 time senere) var opgaven kun delvist opfyldt. Kl 2300 blev vi kontaktet af ejeren firmaet, der ville have ekstrabetaling for flytningen - hans begrundelse var, at flytningen var meget mere omfattende, hvilket de to erfarne flyttefolk, der til sidst blev sendt ud, afkræftede. Vi fik Skader på flere af vores møbler, gennemblødte flyttekasser og flere var ødelagt af vand. Flyttefirmaet overholdt på ingen måde, den aftale om reparation af beskadige møbler, som de tilbød, men udeblev fra afhentning uden forklaring. Måtte hyre andet firma dagen efter for at færdiggør flytning da Athenaflyt ville have ekstra betaling for at færdiggøre det aftalte.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Svar fra AtheneFlyt:
11-07-2016
" Kommentar: Vi takker for bedømmelsen men for udenforstående, vil vi gerne give et lidt mere nuanceret billede af hændelsesforløbet, da kundens fremstilling er meget ensidig og ikke helt realistisk.
Vi vil til enhver tid gøre alt, hvad der står i vores magt for at give enhver kunde en god flytteoplevelse men må konstatere, at det i dette tilfælde ikke var muligt at gøre kunden tilfreds og havde hellere været denne oplevelse foruden...
Flytning fandt sted fredag 1. juli (en af årets aller travleste flyttedatoer, hvor vi kan blive nødt til at indkalde afløsere). Da vi om formiddagen bliver klar over, at det ca tidspunkt, der var aftalt ikke kunne overholdes, gav vi i god tid besked om 1-2 timers forsinkelse, hvilket ikke var noget problem. Der var kalkuleret med 3 mand, men som en service uden beregning, satte vi en ekstra mand på, som kunne begynde at bære kasser ned for at minimere tidstabet til flyttebilen kom frem.
At vi kører i mindre varebiler og kassevogne påsat store lukkede trailere, er sædvanligvis ikke noget kunder bemærker, bare flytningen bliver udført tilfredsstillende.
Når det viser sig, at der er større mængde flyttegods end oplyst, hænder det, at vi må køre 2 gange men fratrækker i så fald altid den ekstra køretid. Når vi først har påbegyndt en flytning, gør vi den naturligvis færdig uanset hvor sent det bliver.
I vores tilbudsgivning kalkulerer vi sædvanligvis med et estimeret tidsforbrug + timetillæg for evt efterfølgende timer men med en max pris, der tager højde for et par timer. Da denne opgaves tisforbrug oversteg de 8 timer svarende til max pris, ville timer herudover være for vores regning. Det blev imidlertid ikke værdsat. Tværtimod ville kunden kun betale for de første 6 timer selv om tilbuddet på op til 8 timer var accepteret på forhånd. Dette er naturligvis helt uhørt.!
Den sidste rest ville kunden selv sørge for at flytte... Vi emballerer altid kunders møbler forsvarligt, hvorfor vi sjældent har skader og os bekendt, var der ingen skader her, og vi blev ej heller gjort opmærksom på evt skader. Vejrliget er vi naturligvis ikke herre over; så på regnfulde dage hænder det at enkelte flyttekasser bliver våde, men så vil man sædvanligvis tømme indholdet i stedet for at klandre os.
Vi føler, at vi på bedste vis ihærdigt tilstræbte at udføre denne flytning på bedste vis trods svære odds.
Hvis vi kunne giver vore kunder stjerner, ville vi max kunne give 1 stjerne.
mvh
Atheneflyt,
Michael