"Behageligt firma at arbejde sammen med. På leveringsdagen ringede chaufføren et par gange for at sikre at jeg var hjemme på afleveringstidspunktet. Dette bevirkede at jeg kunne nå at gøre den opgave færdig jeg var i gang med. Afleveringen var punktlig både tidsmæssigt og måden det foregik på. Jeg er meget tilfreds. Venlig hilsen Marianne Baur
"Jeg kan kun anbefale Per Svarres flytteforretning. Det var en meget imødekommende service, og vi fik hurtigt lavet aftaler. Det eneste var en lidt dårlig telefonforbindelse, men det gik. Flyglet var pakket meget forsvarligt ind, og flyttemændene behandlede det varsomt. Tak for hjælpen!
"Selve flytningen forløb fint; alt blev afviklet effektivt af flinke folk, der passede godt på tingene. Derimod er flyttekasserne, to mdr. efter flytningen, ikke blevet afhentet. Talrige aftaler om afhentning er blevet brudt uden afbud. Dernæst bliver opkald afbrudt eller nr. meldes "ikke ledigt". Fair nok at det kan være svært at nå det, når kunder kun er hjemme efter arbejdstid, men det er uprofessionelt ikke at melde afbud og dermed lade folk vente forgæves i timevis eller helt at droppe kommunikation.
"Meget tilfreds med arbejdet. Det eneste negative var at han glemte at ringe tilbage de gange hvor jeg forsøgte kontakt via telefon. Han var ude at køre og blev nødt til at sidde ved en computer for at svare på mine spørgsmål. Det skete to gange men så forsøgte jeg via mail og der fik jeg svar. Selve arbejdet blev gjort upåklageligt😊!
"Jeg kan ikke give nogen rigtig bedømmelse af punktlighed, da jeg flere gange ringede til denne flyttemand, for at få en flyttekontrakt, så jeg kunne se ankomst samt hvad der skulle pakkes, hvordan, og jeg vidste ikke at tv skærme og andet glas ikke blev taget med, jeg manglede i den grad kommunikation, jeg vil STÆRKT ANBEFALE denne flyttemand, at sende en flyttekontrakt, hvor der står hvad de tager med og ikke mindst hvad de ikke tager med, og her mener jeg at den skal komme prompte efter jeg har hyret flyttefirmaet.jeg kan på nuværende tidspunkt ikke anbefale dette flyttefirma til andre, jeg har endnu ikke modtaget en kvittering på beløbet, og det er faktisk over en uge siden vi flyttede. Det er lidt af et surt opstød, men jeg kan ikke planlægge en flytning, hvis jeg ikke ved ankomsttidspunktet, og en vejledning i hvordan der skal pakkes ned. Venlig hilsen Bjarne Isager
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 3.500 kr.
Svar fra Odense Flytteforretning a 2011:
09-03-2014
"Kommentar: Hej angående denne bedømmelse vi aftale flytning til den 27/2-14 mellem 8.00 og 9.00 og vi var der på det aftalte tidspunkt og vi havde givet pris på flytning men ikke pakning af indbo vi plejer da og tage det med som er aftalt og det der var i fraflytnings adresse blev som anvist flyttet vedrørende betaling skulle kunden overføre pengene på vores konto og derefter vil vi naturligvis fremsende kviteret faktura men vi mangler stadig beløbet venlist Odense Flytteforretning
"Flinke folk. Høflige, gode til at kommunikere - også da det blev et par timer forsinket. De flyttede ting havde det fint, og der var minimalt med snavs på gulvet bagefter. Kan anbefales.