"Kan ikke anbefale at benytte Alliance service group til andre. Først og fremmest kastede de nærmest min seng ind i flyttevognen. Dette gav en slags "knæklyd". Derudover steg beløbet og SKULLE aflønne kontant, hvilket jeg overhovedet ikke var blevet informeret om. Alt i alt en meget skuffet oplevelse
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 2.400 kr.
Svar fra Alliance Service Group ApS:
08-08-2019
"En ret unfair bedømmelse på en god og veludført kollegieflyt på blot 2 timer fra en 2.sal i Herlev- 3.sal. på Amager.. Det siger sig selv, at man for det første ikke kan kaste med en tung 140 cm boxmadras og slet ikke når kunden står ved siden af og følger nøje med. Det er korrekt, at den gav en lyd, da vi satte den op på højkant for at kunne udnytte pladsen bedre. . Hvorfor den gjorde det kan du bedre svare på. Vi aner ikke hvad den har været udsat for på det kollegie. Vi kan altså ikke knække rammen på en boxmadras i det ene minut vi bar den ud til vognen mens du fulgte os nøje. Mht. at prisen steg. Du bookede 1 flyttemand i 2 timer, da du selv ville hjælpe til. Herefter ændrede du dette på selve flyttedagen til, at vi hellere måtte komme 2 mand, da du ville skåne din ryg. Det er også fint. Men det kan selvfølgelig ikke gøres til samme pris. Du fik en ekstra mand på i 2 timer til blot 400 kr. mere end oprindelig pris, hvilket du takkede ja til. Så denne bemærkning er unfair og vi forstår den simpelthen ikke og vil gerne have den uddybet . Mht. at du var uvidende om betalings metode. Du fik en mail med bekræftelse af booking 8 dage inden din flyt. Heri fremgår vores betingelser mht. betaling ret tydeligt. Det er din pligt og ansvar at læse din bekræftelse.
"The staff were very nice, punctual, and taking very good care of our furniture. we were very happy for the service we received. we highly recommend them.
"Hen Anne-Lise. Først og fremmest tak for den gode bedømmelse. Vi tømte 2 store loftsrum fra 6.sal- Genbrugsplads på 3 timer (inkl. sortering). Ved booking oplyste du selv, at du forventede en regning på 4-5 timer i alt. Så din bemærkning med at det blev for dyrt forstår vi virkelig ikke !
"Absolut intet at udsætte på selve flytningen. Blev opkrævet 2 x 200 kr for tunge ting. Det havde vi overhovedet ikke talt om, men endte med at slå halv skade. En faktura har jeg dog endnu ikke fået, her en uge efter flytningen, men den skulle være på vej.
"Blev lovet en bil til 90m2 bolig - der kunne ikke engang være mine møbler fra stuen + terrasse + min seng - så de måtte køre 2 gange... hvilket jeg måtte betale for!
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.899 kr.
Svar fra Alliance Service Group ApS:
25-01-2019
"Vi savner en ærlig og mere fair bedømmelse. Du har bedømt 4 stjerne ved arb. kvalitet men 2 stjerner samlet !! Der blev ved booking oplyst en bolig på 55m2. Derfor stillede vi med en 22m3 vogn, som kan rumme ca. 90m2 bolig. En vogns størrelse er ikke subjektivt og til diskussion. Det kan nemt måles med et målebånd og regnemaskine. Derfor tilbød vi hende faktisk et målebånd og opfordede også til at tage et billede og forhøre sig hos andre firmaer om hvor meget en 22m3 vogn kan rumme., Så den del er slet ikke til diskussion. Ikke desto mindre endte vi med at køre 2 fulde læs svarende til 180m2 bolig på en opgave, hvor der blev booket flyt af en 55m2 bolig.... hvilket siger noget om kundens ærlighed ved booking. På et tidspunkt under flyt ændrede hun de oplyste 55m2 til 80m2 bolig plus kælder samt udestue, hvilket gav mere mening. Og alt gik faktisk fint og der var god stemning indtil vi havde kørt 1.læs og der stadig var mange ting tilbage. Kunden ringede til kontoret og forlangte en ekstra kørsel for at hente resten. Dette mente hun kunne gøres på 30. min. inkl. kørsel, pålæs af store møbler samt aflæs. Dette tilbud kunne vi ikke imødekomme, da det var urealistisk. Herefter ændrede hun personlighed og truede med en dårlig bedømmelse. Kort og godt: Vi har sjældent arbejdet så intenst og hurtigt hos en kunde som hende. Hun skyndte på os konstant. Og fordi hun ikke havde ikke oplyst sin flyt korrekt så kunne vi ikke nøjes med 1 kørsel. Alt i alt en ret ubehagelig kunde, selvom vi leverede en rigtig god service og flyt til en meget billig pris.
"Det blev dyrere end ventet - det anslåede timetal holdt ikke. Flyttefolkene kørte forkert både i forhold til afhentning og levering - den samlede tid blev ikke sat ned selvom mertiden svarer til ca. 30 min. Lidt ubehøvlet telefonservice men flinke flyttefolk. Jeg vil bruge et andet firma en anden gang.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Svar fra Alliance Service Group ApS:
04-02-2019
"Kørte forkert betyder 200 m, fordi vi blev oplyst en adresse, hvor vi kun fik gadenavnet og ikke hus nr. Dette betød 1-2 min i den samlede tid. Dette ville kunden have et nedslag på 30 min. I øvrigt overholdt vi den samlede afsatte tid til flyt.
"Virkelig søde, kompetente og påpasselige. Splittede min meget tunge Auping elevationsseng ad, så den kunne bæres op uden at ødelægge noget - og samlede den mirakuløst igen.