"Firmaet havde sendt 2 flyttefolk ud der ikke var i stand til at tale dansk, det var et held vi kunne tale engelsk. Firmaet havde ingen ting med til beskyttelse af indbo, som tæpper, kasser mv. Efter at firmaet har skadet vore møbler og jeg har sendt besked om denne skade er der ikke sket noget, jeg er overbevist om at denne skade må jeg selv betale for. Jeg kan under ingen omstændigheder anbefale andre at bruge dette firma.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 5.100 kr.
Svar fra GO Service:
09-10-2015
"Kære Søren,
Vi har medarbejdere der taler dansk og, eller engelsk, men de er alle sammen trænede i at flytte professionelt og behandle danske kunder rigtig godt. Det har aldrig været et issue før, idet vi bor i en tid, hvor folk rejser på tværs af landegrænser for at tilbyde deres kompetencer indenfor deres arbejdsområde. Så næste gange du f.eks. går i en H&M butik, skal du ikke undrer dig over, at kasseassistenten taler engelsk eller svensk.
Vi har en politik, der hedder at der altid skal være mindst 10-20 flyttetæpper i hver bil. Det må jeg undersøge med vores medarbejdere, for det lyder ubekendt for os, når du skriver at der ikke var flyttetæpper.
Mht. skader, må må jeg meddele, at vi heldigvis er forsikrede og når vi flytter for dig, så er dine genstande også forsikret. Der er dog nogle betingelser der gælder, som bla. er at du skal have betalt vores honorar for din flytning før vi kan sende en forsikringssag videre. Men indtil videre har vi ikke modtaget betaling for din flytning. Der er nemlig fremsendt en faktura til dig som vi ser indbetalt indenfor dennes fristudløb.
"Alt i alt en okay flytning, men desværre var flyttemændene 2 timer forsinket. Der blev dog givet besked om dette. De to fyre der ankom knoklede på og løste opgaven fint. Der var dog ingen af dem, der kunne snakke dansk, hvilket er helt fint med mig, men det kunne være de kom ud til nogen, der ikke kunne snakke engelsk, så det skal man måske gøre opmærksom på. Men søde fyre der som sagt knoklede på i to timer.
"Udenlandske flyttemænd som ikke talte dansk...den ene talte en smule engelsk..den anden kun enkelte ord...men de var flinke og arbejdede fint... De brugte 3 timer og 5 minnutter.. vi skulle betale for 4 timer.så ville vi egentlig godt have haft flyttet det sidste istedet for at betale 700 kr for ingen ting... De skulle have pengene i kontanter med det samme...kunne ikke modtage dankort Chefen som vi talte med i telefon var ubehagelig.
"YDERST FREMRAGENDE! GO Service flyttede for os på kort varsel da vi var blevet brændt af et andet firma. Jeg oprettede en annonce herinde og GO Service kom med det bedste tilbud. Det var et pakketilbud med en timebaseret pris, og det endte med at blive godt 1100kr billigere end de andre tilbud vi havde modtaget. Til flytningen var to yderst rare flyttemænd. De gjorde det hele til en leg. De var meget smilende og jeg er meget taknemlig overfor at de var så ansvarlige overfor mine ting. Jeg er lidt følsom med mine ting, så det var ret vigtigt for mig at der blev passet på. Jeg har haft dårlige oplevelser med flyttefirmaer, så derfor er jeg nok blevet ekstra øm. Men der var intet at bekymre sig over, drengene var meget professionelle og passede godt på mine ting. Inde i flytebilen blev mine ting bundet fast dækket med tæpper så de var sikre under transporten, det var jeg glad for.
Jeg er yderst taknemlig overfor GO Service' gode service! Og nu da jeg har sparet 1100kr så er der mere til hygge i weekenden!
"Jeg har brugt firmaet GO SERVICE til min flytning fra Hørsholm til Søllerød, og det var en frygtelig oplevelse! Først fik jeg tilbud på en samlet flytning : 3400 kr. Da jeg så ville dele den i 2 og låne flyttekasser af dem kom tallet op på 6500 kr og det accepterede jeg. For kasserne skulle jeg betale et depositum på 1000 kr. Dem ville jeg så få tilbage når de kom efter kasserne, men det fik jeg ikke. Men selve flytningen : Den 6. september var aftalen kl 10 de kom ikke , og det var ret umuligt at komme igennem til dem på telefon. Da det endelig lykkedes kom de kl. 13. Men de havde glemt flyttekasserne, så der gik en time med at hente dem. Da de ikke havde megen tid kunne de ikke nå at flytte det vi havde aftalt. Ugen efter kom præcist. Det var 2 afghanere, som var rare, men ikke professionelle. Jeg gav dem 7000 kr. + 1000 kr. fordi jeg syntes de skulle have drikkepenge. Siden har jeg intet hørt, selvom jeg har skrevet mail til indehaveren, Mahdi og lagt telefon besked flere gange.
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.099 kr.
Svar fra GO Service:
24-09-2015
"Hej Inge,
Der er sket en kæmpe misforståelse her.
Det var din egen anmodning om at vi også skulle pakke ned for dig og at flytningen derfor skulle deles op i to, derfor ville det naturligvis koste lidt mere end det første tilbud som kun var for flytning og i en omgang.
De 'to afghanere' som du beskriver taler begge dansk og er trænet som flyttemænd, de har været til praktik hos os og de har efterfølgende fået fast job hos os. De er hvad man indenfor flyttebranchen kalder 'professionelle flyttemænd'.
Depositummet for flyttekasserne har vi kontaktet dig om hvor vi har bedt dig om at sende os dit reg. og konto nr. så du kan få det med det samme.
"Vi har brugt firmaet Go Service til en mindre flytteopgave på 3 timer. De kom en time for sent. Og de 2 fyre der dukkede op kunne ikke snakke dansk. De havde ingen hjælpemidler med som fx. tæpper og lign. Bilen var et gammelt vrag. Men de flyttede de ting de skulle til en billig pris. Ville nok ikke vælge dem igen.
"Punktlige, venlige, effektive og billige. Ingen mangler, er meget tilfreds :-) kan klart anbefale jer. Tak for at i gjorde flytningen til en positiv og nem oplevelse :-)
Vi har et klaver, som jeg skulle have flyttet op til fjerde sal, hvoraf den sidste etage var en smal intern trappe. GoService havde kommet med det bedste bud herinde, så jeg ringede dem op for at bestille et tidspunkt. Ham jeg talte med i telefonen forsikrede mig om, at den opgave kunne GoService godt klare, og de ville sende deres to bedste tungløfts mænd til opgaven. Og hold op hvor var de gode! To flinke fyre, Daniel og Jonas kom ud og pakkede mit klaver sammen, så jeg følte mig tryg ved at der ikke skete noget med det. De var utrolig flinke, hjælpsomme og kompetente, servicemindede og professionelle. Da vi kom til den svære del, nemlig at bære mit klaver op, så gik det nærmest som et snuptag. Den sidste, meget svære interne trappe var faktisk umulig. Klaveret kunne ikke komme op! Men så fandt de to drenge en løsning, de ville ikke give op, og vi hjalp hinanden alle tre, og op kom mit klaver. Hold kæft hvor var det en lettelse! God og venlig betjening ved allerførste telefonopringning gjorde at vi valgte flyttefirmaet GoService til at klare vores flytning. Da flytningen både skulle omfatte alm. møbler og et klaver, som kræver ekstra omhyggelighed og styrke til de knap 200kg. Samt at alle ting skulle passes ekstra på da der var mange antikke møbler der var tale om, var det en ekstra stor beslutning for os at træffe det rigtige valg vedrørende flyttefirma. Og GoService flyttefirma levede op til alle ønsker og forventinger samt klarede det til en rigtig god og overkommelig pris. Tak til Daniel og Jonas som var super hurtige og professionelle! Jeg giver GoService min bedste anbefaling, der er desværre kun fem stjerner at give!
"Jeg flyttede fra Brande til Ebeltoft.Vi havde en aftale der hed kl. 10.00. Jeg kørte fra Ebeltoft til Brande og var i Brande kl. 09.45. Jeg blev ringet op og blev oplyst at de var forsinkede og ikke ville være der før kl. 12.00. Ærgerligt, men det var der jo ikke meget at gøre ved. Kl. 12.00 kom de så heller ikke, jeg ringede flere gange og fik at vide de var på vej.Sidste gang jeg ringede tog de ikke telefonen. Jeg brugte den lange vente tid til at slæbe alle mine ting ud på gaden, med undtagelse af de tunge ting, så kunne det vel gå lidt hurtigere med flytningen. Nå, men kl. 15.30 dukkede de så endelig op, men jeg var meget bekymret da jeg så den lille flyttebil og mente ikke mine ting kunne være i den, trods det jeg havde lavet en beskrivelse af hvad der skulle flyttes. Det kunne så ikke være i bilen det hele og måtte ringe til firmaet igen og fik at vide det ville koste 4000 kr. for endnu en køretur. Det ville jeg ikke accepterer, så det endte med vi kom til et forlig. Det sidste flyttelæs ankom kl. 01.00 til Ebeltoft. Så alt i alt IKKE en heldig flytning. Jeg vil dog lige nævne de to engelsk talende flyttefolk, som virkelig knoklede og gjorde en god indsat - stor ros til de to. Desuden var der to billede der var blevet smadret, har efterfølgende kontaktet firmaet, men har ikke fået nogen respons.
"På trods af at jeg havde krydset af at vi skulle have cykler, barnevogn, klapvogn og køleskab med i flyttevognen var flyttemændende overraskede over det og der var ikke plads til det hele, så vi måtte selv flytte resten dagen efter.
"Mødte ikke til aftalte tidspunkt. Kunne have nået at flytte på de aftalte 2 timer, men de beregnede ikke tiden, som de godt kunne have gjort. Måske skyldes det kommunikationen på Engelsk. Ellers meget tilfreds med udført arbejde. Personalet var dygtige og søde og venlige.