Få 5 tilbud på flytning - spar op til 60%

Gratis og uforpligtende. Gør som 190.027 andre danskere
  • Nemt, hurtigt og gratis
  • Vores kunder har sparet 138,4 mio. kr
  • Flyttemænd i hele landet
  • trustpilot

Flytning af 1-vær. lejlighed fra Høng til Kalundborg

Datoen er næsten ligegyldigt for mig , men bare deromkring inden den første .
Og Jeg har forskelligt ting , når det er sorteret sættes ind i et andet mindre rum i Nettolager i Høng også

Fra

Østergade, 4270 Høng

Stueetage

Lejlighed

Til

Lundevej, 4400 Kalundborg

1. etage

Lejlighed

Oprettet

23 september 2020

Omfang

51 - 60 m² 1 værelser

Type

Lejlighedsflytning

Hvornår?

05-10-2020, fleksibel flyttedato

Hvad skal flyttes yderligere?

1 køleskab 1 sofa 1 seng 1 reol 1 bord 1 stol

Flyttefirma hyret

05-10-2020

Nielsen Group blev hyret af kunden, i konkurrence med 8 andre flyttefirmaer, til at lave "Flytning af 1-vær. lejlighed fra Høng til Kalundborg" mandag den. 05 oktober 2020. Det første tilbud kom allerede efter 19 minutter. Tilbuddene var i gennemsnit på 3.565 kr og besparelsen udgjorde omkring 1.500 kr.

Bedømmelse

Fra Kunde117866 09-11-2020

Flytning af 1-vær. lejlighed fra Høng til Kalundborg
" Jeg havde faktisk ikke en særlig god oplevelse med Nielsen Group , da de lavede den flytning for mig fredag d 16 Okt . For det første kom de meget forsent , skulle være der mellem kl 9-10 og kom ved 11.30 -12 tiden Selvom Jeg ved det med trafikken , men virkede mere som om de havde " udnyttet tiden godt . For det andet havde Jeg startet med at ligge meget af mine ting ud , så det kunne hjælpe dem lidt . Hvor Jeg fik at vide, ikke cherfføren , " hvorfor Jeg ikke havde tømt opbevaringsrummet fra Høng Nettolager , godt nok sagt for " sjov " . Men det var i hvertfald en dårligt start vi havde . Og da vi så endeligt havde fået sat alle mine ting i flyttevognen og kom hjem til mig , hvor nogen af mine ting skulle i kælderen og noget op i lejligheden. Ville , og det var ikke cherføren, midt i det hele ikke mere og ville stoppe , hvad han jo ikke gjorde. For det tredje, da man flyttede kasserne , sofaen og resten oppe i lejligheden stillede man " bare " kasserne det sted sofaen skulle stå , så Jeg måtte flytte alle kasserne selv , da de var nede i kælderen og der sket der" bare " det sammen " bare " at stillede kasserne fuldstændigt uorganiseret , det eneste var da min køkken kasser blev stillet rigtigt , som jeg sagde skulle stå det sted , så kommunikationen og organisationen med at stille mine ting rigtigt , var ikke særligt godt . Og en skuffelse især når man også lige " pludseligt " skal høre på den " anden " der pludseligt siger " når nu gider Jeg ikke mere " midt i hele flytningen Og det siger man bare ikke især , når Jeg hører på det . Så alt i alt en skuffelse af de to flyttefolk . Så det var ikke så godt som man troede det skulle
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 1.500 kr.
Svar fra Nielsen Group :
10-11-2020
" Kære Ane, Jeg har netop haft de to folk til en samtale omkring den bedømmelse du har skrevet. Jeg vil selvfølgelig beklage at tonen ikke har være professionel, også selvom noget var ment i sjov. Dette har jeg klart udtrykt min skuffelse over dette, og det vil ikke ske igen. Igen vil jeg sige at jeg er ked af den oplevelse du har haft omkring dette. Jeg har så gennemgået de andre punkter som du har beskrevet.
Vores folk havde kontakt til dig flere gange før de ankom for at fortælle at de var forsinket. Jeg har tjekket ankomsttiden på bilens GPS tracker og bilen var nede på lageret hvor der skulle afhentes fra kl. 10:25 og ikke kl. 11:30-12:00 som du skriver. Vi var selvfølgelig stadig 25 min. forsinket hvilket jeg beklager, men som der også står i den ordrebekræftelse du har modtaget, så kan vi desværre være udsat for uforudsete hændelser. Omkring dine kasser, så var de ikke mærket med hvilke der skulle i kælder eller i lejligheden, hvilket gjorde det svært at vide hvor hver enkelt kasse skulle stilles. Omkring din sofa, så bad du om at få den op i lejligheden hvilket de gjorde. Midt under flytningen fortalte du at du ville have den ned igen og rundt om bygningen og ned i kælderen. Dette er ikke måden vi flytter på, når der er givet et fast tilbud. Der hvor man vil have sat sine møbler, bliver de sat og ikke flyttet igen af os. Dette er også en af grundene til, at i ordrebekræftelsen står der at man skal være tilstede under hele flytningen for at kunne fortælle hvor man vil have sine ting, det samme gælder også flyttekasser.
Til sidst vil jeg påpege at der står i starten af vores ordrebekræftelse at det er vigtigt at man læser den igennem, da der er vigtig information i den. Jeg tror desværre at det som du havde forventet ikke stod mål med hvad du fik af vide i den fremsendte ordrebekræftelse, når vi taler om den fysiske del af opgaven. Jeg har undersøgt dette så godt jeg kunne og talt med folkene om det, men det ændre jo ikke på at din oplevelse har været dårlig med os, hvilket jeg beklager mange gange.
Venligst
Carsten Lynge Nielsen.

Besparelser for hus- og lejlighedsflytninger