" Kære Karina,
Du havde sendt os den forkerte adresse til at starte med, så efter at vi har kørt forgæves i to timer, så skulle vi bruge de to timer ekstra til at køre tilbage. Det beklagede vi selvfølgelig over, men det skal absolut ikke skyldes på os.
Vi vidste ikke at du boede på 5. sal netop fordi at vi havde fået en forkert adresse.
Du blev informeret om at vores bil var med lift, du havde taget fejl for at vi havde et løftekran går jeg ud fra.
Vi har medarbejdere der taler dansk og, eller engelsk, men de er alle sammen trænede i at flytte professionelt og behandle danske kunder rigtig godt. Det har aldrig været et problem før, idet vi bor i en tid, hvor folk rejser på tværs af landegrænser for at tilbyde deres kompetencer indenfor deres arbejdsområde. Så næste gang du f.eks. går i en H&M butik, skal du ikke undrer dig over, at kasseassistenten taler engelsk eller svensk.
Alt i alt var dette en meget beklagelig flytning med en masse misforståelse. Jeg beklager for at begge parter har haft så dårlig en oplevelse, men det er der ikke noget at gøre ved nu. Du fik flytningen til samme pris trods dine misinformationer og det synes jeg vi skal have ros for.
Jeg håber at du vil forstå dette.
Med venlig hilsen,
GoService ApS