"Jeg valgte at bruge Flexflyt, da de gav en god pris. Der var hurtig kommunikation omkring tilbuddet. Jeg spurgte hvad flytning af 10 ekstra flyttekasser skulle koste og fik at vide, at det blev 100 kr mere. På dagen for flytningen kommer firmaet ikke til den aftalte tid. Der bliver ikke svaret på telefonen efter gentagende opkald. Jeg prøver at skrive en besked via servicebyen, hvorefter der kommer et svar. Flyttebilen ankommer halvanden time senere end aftalt. 2 friske gutter går igang med at flytte. Da flyttebilen er pakket og på vej til den nye adresse, ringer flexflyt og siger, at det kommer til at koste mere, da der er brugt for lang tid og at flexflyt taber penge på denne flytning. Jeg svarer at der er blevet flyttet, hvad der er beskrevet i opgaven plus et par kasser mere (aftalt var 30 flyttekasser + 10 flyttekasser mere for 100 kr. ekstra. Der var 41 flyttekasser og 7 mindre plastik kasser 35x45x25cm). Det skulle pludselig koste 1000 kr. ekstra, da det efter sigende kostede flexflyt 1000 i timen at hyre det - tilsyneladende eksterne - firma, der stod for flytningen. Jeg gik med til at betale 300 kr. mere, da jeg ikke gad at bruge mere tid på det. Jeg havde med vilje ikke accepteret et af de mange tilbud, hvor det var en flyttebil med 2 mænd i xx timer, da jeg gerne ville have en fast pris. Ud over det, fortalte drengene fra det eksterne firma (en vognmand der kører for 3x34) at flexflyt selvfølgelig ikke betaler 3x34 pris på 1000 kr i timen. Det er også underordnet, da jeg havde fået en fast pris. Jo der var 1 flyttekasser og 7 mindre kasser mere end aftalt; men at det skulle koste 1000 kr ekstra er jo helt væk. Ved næste flytning vil jeg nok bruge den vognmand, der stod for flytningen direkte. Første besked fra flexflyt her på servicebyen: "FlexflytTransport" skrev Alt inklusivt, ingen skjulte gebyrer. Erfarne og servicemindede flyttemænd Mvh Flex Flyt og Transport. Det kunne de ikke leve op til.
"2 utrolig søde mænd som flyttede mit klaver nænsomt. Hjalp uopfordret med at få det til at stå pænt og rigtigt da det kom frem til mine gamle forældre
"Meget kommunikativ, til tiden, havde alt flyttegrej man ville forvente. Venlige og kreative med svære adgange i gamle lejligheder og kæmpe køleskabe ;) Ville bruge dem igen.
"Det er ren fup og fidus! Kunne ikke få fat på dem som aftalt, og da det endelig lykkedes efter 1,5 time, viste det sig at han havde ligget og sovet. Jeg skulle have båret et køleskab ned og et amerikanerkøleskab op. De havde næsten intet professionelt udstyr med og ridsede gulvet flere steder både i lejligheden og opgangen. De har lovet at vende tilbage med tilbud fra en gulvmand der skal lave det, men er nu i stedet stoppet med at svare på henvendelser. Herudover har jeg heller ikke modtaget min faktura som aftalt, så pt har en af dem i princippet fået pengene sort på mobilepay. Er igang med at undersøge hvordan jeg kan få hjælp fra myndighederne til at få min kvittering og få ordnet vores gulv, som de skriftligt har lovet at gøre!
Punktlighed
Arbejdets kvalitet
Kommunikation
Samlet bedømmelse
Sparet 999 kr.
Svar fra FlexflytTransport:
01-04-2019
"Kære Lene, Det ærger os at det har kommet til det, at du prøver på at skade forretningen fordi du ikke fik udført arbejdet gratis. Dit køleskab skulle blive leveret på din adresse mellem 8:00-16:00, og vi aftalte vi ville prøve at komme lige så snart vi kunne for at bære det op i din lejlighed. Der var intet aftalt tidspunkt så jeg kan ikke se det dårlige i at en af os får et par timers ekstra søvn. Vores firma arbejder hele døgnet rundt.Vi har desuden også til rådighed al udstyr en flyttevogn burde ha’ til den slags jobs, såsom seler, net, sækkevogn og andet, hvilke også blev benyttet til at udføre arbejdet hos dig. Andet professionelt udstyr jeg kan komme i tanke om er en kran. Desværre er det ikke noget vi kan tillade os for 1200kr som du betalte for arbejdet.Det er selfølgelig også ærgerligt at der er kommet ekstra ridser på gulvet i opgangen, men det havde i forvejen hundredvis af ridser før vi overhovedet ankom på stedet. Gulvet er bare gammelt og slidt og kan ikke tåle særligt meget. Der er intet behov for at true os med myndighederne for at få en faktura. Normalt udleverer vi en på stedet efter arbejdet er gjort. Netop den dag kunne det ikke lade sig gøre, fordi den vi havde kørt ud med havde en forkert pris på da du fik en prisnedsættelse på 400kr. Mere end det dobbelte af hvad du slog op på nettet reparationen af gulvet i din lejlighed ville koste. Du kunne have skrevet til os i firmaet direkte for at få tilsendt en ny faktura i stedet for at skrive til en flyttemand som var hyret for en dag. En elektronisk faktura er hermed sendt til din email adresse.